خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی:

برکناری مهرعلی تصمیمی عجولانه و سیاسی بود/ نباید به افراد تهمت سیاسی و اقتصادی بزنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۹۷

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری می‌گوید وزارت‌ورزش به خاطر یک انتصاب نباید به افراد تهمت سیاسی و اقتصادی بزند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا بتو با اشاره به برکناری حمیدرضا مهرعلی اظهار کرد: برکناری مهرعلی به واقع یک تصمیم عجولانه و سیاسی بود و به عنوان دبیر فدراسیون و مقام رسمی  با علم به برکناری این سخنان را می‌گویم.

وی ادامه داد: ما به دولت تدبیر و امید دل‌خوش بودیم و فکر می‌کردیم در این دولت هزینه دروغ و تهمت بالا باشد ولی انگار این‌طور نیست. به خاطر یک انتصاب نباید به افراد تهمت سیاسی و اقتصادی بزنیم. رویانیان به عنوان مشاور در امور ترافیکی و حمل و نقل البته بدون حقوق  منصوب  شده بودند و یک روز این سمت را داشت و استعفا داد. شخص‌وزیر مخالف حضورش در پست مشاوری بود و به‌‌نظر بنده استقلال فدراسیون با این حرکت زیر سوال رفت.

معاون فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان اینکه نمی‌دانم آقای وزیر شخصا چه مشکلی با رویانیان دارد، خاطرنشان کرد: فدراسیون مهرعلی در سال 93 به عنوان فدراسیون‌برتر شناخته شده بود و توسط شخص وزیر مورد تقدیر قرار گرفته بود.

بتو تصریح کرد: فدراسیون در زمان تصدی مهرعلی پروسه ورود موتورسیکلت‌های با حجم موتور بالا را نظم بخشید و فدراسیون توانست از طریق همین اقدام و با تائید شخص وزیر ورزش و نظارت نصرالله سجادی به درآمد خوبی دست پیدا کند. موتورهای وارد شده به کشور با تائید فدراسیون و سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی صورت گرفته و 60 درصد سود عاید فدراسیون و 40 درصد به بخش‌خصوصی می‌رسد. ما 20 عدد موتور در گمرک در نوبت ترخیص داریم و تعداد 20 عدد دیگر را با رعایت قوانین به متقاضیان صلاحیت‌دار واگذار کرده‌ایم. تمامی اسناد مالی فدراسیون به تائید بازرس و اعضای مجمع رسیده است. در دوران تصدی مهرعلی  رالی خاورمیانه در شیراز بدون دریافت هیچ هزینه دولتی برگزار وایران در تقویم‌جهانی این رشته حائز جایگاه شد. ما توانستیم 4 کرسی بین‌المللی را برای این رشته بدست بیاوریم.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری همچنین خاطرنشان کرد: ما در کل از وزارتخانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان بیشتر بودجه نگرفتیم. هزینه‌های ما در این مدت حدود 11 میلیارد تومان بوده و ما توانستیم مازاد هزینه‌های بودجه را از طریق فعالیت‌های اقتصادی و با تائید مراجع ذی‌صلاح تامین کنیم. شاید بهترین کار ما همکاری با شهرداری در ترمیم و بهره‌برداری از پیست موتورسواری بود که به دلیل استفاده از آسفالت خاص هیچ نهادی از عهده هزینه‌ها بر نمی‌آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز