خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کمیته ملی المپیک خبر داد:

پاداش100 میلیونی ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۰۰

دبیرکل کمیته ملی المپیک از پاداش 100 میلیون ریالی برای ورزشکاران و کادر فنی آنان در صورت کسب سهمیه المپیک 2016 ریو ( برزیل) خبر داد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی صبح امروز(شنبه) در بیست و پنجمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: آماده سازی کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2016ریودوژانیرو موضوع اصلی این نشست بود و در این زمینه مصوبات خوبی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد که رشته های کاندیدای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 در 5 گروه قرار می گیرند. براین اساس گروه اول شامل رشته های مدال آور ، گروه دوم رشته هایی که امید به کسب مدال دارند ، گروه سوم رشته هایی که به دنبال کسب سهمیه هستند، گروه چهارم رشته هایی که امید به کسب سهمیه دارند وگروه پنجم رشته هایی که بدون شانس کسب سهمیه هستند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در آینده نزدیک و پس از بررسی کارشناسی و طرح مجدد موضوع در نشست هیات اجرایی و همچنین ستاد عالی بازی های المپیک ریودوژانیرو، رشته های گروه های پنجگانه مشخص می شوند که این جدول مبنای تصمیم گیری نهایی خواهد بود.

شهنازی یادآور شد: همچنین تعیین میزان مبالغ پاداش کسب سهمیه اعطایی به ورزشکاران و کادر فنی و سرپرستی نیز از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

وی افزود: بر این اساس مبلغ 100 میلیون ریال به هر ورزشکار در رشته انفرادی که موفق به کسب سهمیه شود، 100میلیون ریال به ازای هر سهمیه انفرادی به کادر فنی و سرپرستی و با تشخیص رئیس فدراسیون مربوطه بین نفرات توزیع می شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در رشته های تیمی معادل 50درصد مبالغ فوق به ورزشکاران و کادر فنی و سرپرستی تعلق خواهد گرفت.(به طور مثال در یک رشته تیمی 12 نفره هر وقت آن تیم موفق به کسب سهمیه المپیک شود به هر ورزشکار 5 میلیون تومان و برای کادر فنی نیز در مجموع 60 میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد.)

شهنازی افزود: طبق دستورجلسه، بررسی پیش نویس اساسنامه فدراسیون ها نیز در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی اجمالی، کلیات آن مورد تایید اعضا قرار نگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز