خبرگزاری کار ایران

تسلیت برانکو به پرسپولیسی‌ها

خوردبین: عزیز اصلی هرگز تحمل شکست پرسپولیس را نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۳۹

کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت عزیز اصلی دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش و همچنین محمود خوردبین، بازیکنان و کلیه اعضای تیم پرسپولیس در پی کسب اطلاع از درگذشت  عزیز اصلی دروازه بان سابق تیم پرسپولیس و فوتبال ایران مراتب ابزار همدردی خود با خانواده زنده یاد عزیز اصلی ، پیشکسوتام و هواداران را اعلام داشتند.

برانکو ایوانکویچ در این باره گفت: شنیدن خبر درگذشت دروازه‌بانی که افتخارات زیادی برای پرسپولیس رقم زده قطعا برای همه دوستداران پرسپولیس ناراحت‌کننده است. این مصیبت وارده را به خانواده سوگوار اصلی و همه اهالی فوتبال ایران به ویژه همبازیان سابق وی تسلیت می‌گویم.

خوردبین نیز گفت: واقعا متاثر و غمگین هستم و به خانواده زنده‌یاد عزیز اصلی صمیمانه تسلیت می‌گویم. عزیز اصلی را کاملا می‌شناسم و افتخار همبازی بودن با وی را داشته‌ام. عزیز اصلی یکی از دروازه‌بان‌های پرافتخار فوتبال‌ایران بود و درباره تعصب و غیرتش هرچه بگویم کم گفتم. او هرگز تحمل شکست پرسپولیس را نداشت به ویژه آن‌که اگر این باخت در دربی رقم می‌خورد و داوران حق پرسپولیس را پایمال می‌کردند. عزیز اصلی واقعا با غیرت و تعصب بازی می‌کرد و به پیراهن پرسپولیس تعصب داشت و به هواداران عشق می‌ورزید. درگذشت عزیز اصلی همه پرسپولیسی‌ها را سوگوار کرده و بنده به نوبه خودم این مصیبت را به خانواده‌اش و تمامی پرسپولیسی‌ها از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش همیشه شاد و قرین رحمت الهی باشد.

محمد نوری نیز گفت: به نمایندگی از تمامی بازیکنان بر حسب وظیفه درگذشت پیشکسوت گرانقدر پرسپولیس را تسلیت می‌گوییم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آتی روحشان را شاد کنیم. آن‌طور که شنیده‌ام عزیز اصلی علاوه بر افتخار آفرینی در تیم‌ملی و پرسپولیس از نظر غیرت و تعصب زبانزد خاص و عام بودند و درگذشت چنین بزرگانی جبران‌ناپذیر و بسیار ناراحت کننده است. به نیابت از تمامی بازیکنان این مصیبت را به خانواده  آقای اصلی، پیشکسوتان عزیز و هواداران گرانقدر تسلیت می‌گوییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز