خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا مطرح شد؛

حدادی: پیشنهادم به فدراسیون سرعت عمل بود، نه گزینه مربیگری/ شناختی از پاویسویچ ندارم

نخستین لژیونر تاریخ بسکتبال ایران درNBA‌ مدعی است گزینه‌ای برای مربیگری به سرپرست فدراسیون‌بسکتبال معرفی نکرده و تنها بر سرعت عمل این فدراسیون تاکید کرده است.

حامد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتخاب لوکا پاویسویچ به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اظهار کرد: پیش از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، من از سوی آقای دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال دعوت شدم و در جلسه‌ای که با وی داشتم به تشریح وضعیت فعلی بسکتبال ایران پرداختیم.

آیا در آن جلسه، شما گزینه‌‌ای را هم برای سرمربیگری تیم ملی به دولو معرفی کردید؟ حدادی در پاسخ به این پرسش گفت: ما در آن‌ جلسه به همه چیز پرداختیم اما وقتی به بررسی وضعیت تیم ملی رسیدیم، من هیچ گزینه‌ای را برای هدایت این تیم مطرح نکردم. فقط تاکید کردم فدراسیون هرکاری که می‌‌خواهد برای بسکتبال ملی انجام دهد، سرعت بیشتری داشته باشد.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر میزان ‌آشنایی‌اش با لوکا پاویسویچ، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال توضیح داد: هیچ شناختی از این مربی و کارنامه‌اش ندارم و البته معتقدم باید بگذاریم کارش را آغاز کند و بعد درباره او نظر بدهیم. شاید در کارش موفق شد یا توفیقی در مسئولیت‌اش به دست نیاورد.

 

کد خبر : ۲۷۲۴۸۱