خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا

داورزنی: قرارداد کواچ را تغییر ندادیم/ بوبان در ایران می‌ماند/ برای رکوردشکنی 120 درصد‌آماده‌ایم

رئیس فدراسیون والیبال با اظهار رضایت از عملکرد اسلوبودان کواچ تاکید کرد قرارداد او تا پایان سال 2016 منعقد شده و به تازگی تغییر نکرده است.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از عملکرد کواچ رضایت کامل داریم اما قرارداد ما با بوبان تا پایان سال 2016 است. تیم ایران با هدایت این مربی برای نخستین بار به نیمه‌نهایی لیگ‌جهانی والیبال رسید و افتخار بزرگی به دست آورد. کسب مقام ششم رقابت‌های جهانی لهستان و نخستین مدال طلای بازی‌های آسیایی برای والیبال ایران، کارنامه بسیار خوبی برای کواچ به حساب می‌آید.

وی درباره گروه‌بندی والیبال مردان آ‌سیا توضیح داد: ما هیچ دغدغه‌ای نداشتیم و تیم‌های دیگر نگران همگروهی با تیم ملی والیبال ایران بودند. پیش‌بینی من این است که تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن و چین از گروه‌های دیگر به مرحله بعدی صعود می‌کنند تا تیم ایران به مصاف‌ آن‌ها برود. البته این‌ بازی‌ها در حکم دیدارهای تدارکاتی به حساب می‌آیند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما در لیگ‌جهانی هم باید به دیدار تیم‌های قدرتمند آمریکا، لهستان و روسیه برویم اما این دیدارها هم به نوعی رقابت‌های تدارکاتی برای حضور ایران در انتخابی المپیک است. ما دیدارهای فشرده و پیاپی زیادی داریم که به ما کمک زیادی می‌کنند.

داورزنی درباره تاثیر رقابت‌‌های فشرده در میزان آمادگی ملی‌پوشان گفت: شک نکنید با آ‌مادگی 120 درصدی وارد دیدارهای جهانی می‌شویم و سعی‌ می‌کنیم از همان‌جا سهمیه المپیک را بگیریم تا رکورد جدیدی در جهان به نام ایران ثبت شود.

کد خبر : ۲۷۲۴۴۵