خبرگزاری کار ایران

تبانی در لیگ یک گمانه‌زنی است؛

کفاشیان: کی‌روش همچنان ممنوع‌الخروج است/جلوی پخش تلویزیونی را می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۹۴

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی روش همچنان ممنوع الخروج است، گفت: بخشی از بدهی مالیاتی کی روش پرداخت شده و امیدوارم بخش دوم آن با همکاری وزارت ورزش بزودی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که پس از جلسه عصر امروز با معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بخشی از این مبلغ به صورت چک ارائه شده که باید در همین ماه وصول شود. بخش دیگری از آن از سوی معاونت توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش تامین می‌شود و امیدوارم که این امر بزودی اتفاق بیفتاد.

وی با اشاره به اینکه رقم های مختلفی درباره بدهی مالیاتی کی روش عنوان شده است، افزود: سرمربی تیم ملی همچنان ممنوع الخروج است.

کفاشیان در مورد جلسهامروز با معاون توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش گفت : در این نشست درباره اقدامات و برنامه های فدراسیون در سال 94 گزارش هایی ارائه کردیم.

وی گفت: مجمع فوق العاده ای که قرار بود اسفند 93 برگزار شود به دلیل اینکه حسابرسی مالی آن به طور کامل بررسی نشده بود، برگزار نشد. این حسابرسی هنوز در دست بررسی است و به محض اتمام آن، اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد مجمع فوق العاده برگزار می‌شود.

کفاشیان درباره انتشار اخباری درباره تبانی در لیگ دسته یک گفت: امتیازات تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بسیار نزدیک است و به این دلیل است که این موضوعات مطرح می‌شود. این مسائل در حد گمانه زنی است و تا زمانی که مدرک محکمی وجود نداشته باشد نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد. البته اگر موارد مستند وجود داشت قطعا در کمیته انضباطی مطرح می شد مانند فوتسال که رای آن نیز صادر شد.

کفاشیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره درخواست های کی روش برای آماده سازی تیم ملی از جمله زمین ، تجهیزات و غیره گفت: باید این موارد را فراهم کنیم و این امر نیاز به حمایت های وزارت ورزش دارد.

وی در باره دستیار ایرانی کی روش نیز گفت: وی دستیار ایرانی خود را انتخاب کرده ، اما هنوز وی را به ما معرفی نکرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره دیدار دوستانه ایران و ازبکستان گفت: تقاضا کرده ایم که این بازی دوستانه در استانبول برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره عدم پرداخت حق پخش از سوی صداوسیما گفت: اگر صداوسیما پول ما را پرداخت نکند، طی همین فصل جلوی پخش را می گیریم .

وی در باره نشست امروزش با معاون وزیر ورزش گفت در این جلسه در باره تفاهم نامه با وزارت وزرش و جوانان صحبت کردیم و برنامه های تدارکاتی تیم ملی را نیز ارایه کردیم .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز