خبرگزاری کار ایران

امیدواری زیادی به مزایده‌سوم داریم؛

سبحانی: سرخابی‌ها خریدار نداشته باشند هم دنیا به آخر نمی‌رسد/ راه مذاکره باز است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۷۶

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به اعلام آمادگی های دریافتی بسیار امیدواریم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مزایده سوم انجام شود.

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: حتی اگر مزایده‌سوم با موفقیت انجام نشود، راه مذاکره هم باز است و تلاش می‌کنیم با توجه به حساسیتی که مردم درباره این 2 باشگاه دارند این واگذاری هم با سلامت و شفافیت انجام شود.

وی با بیان اینکه مزایده سوم واگذاری سرخابی ها کمی آسان تر از مراحل اول و دوم شده است، اظهار داشت: مرحله سوم مزایده سرخابی ها 9 اردیبهشت ماه در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود و در این مرحله به جای 25 درصد حصه نقدی قرار است 20 درصد نقدی پرداخت شود ضمن آنکه مابقی اقساط نیز در 5 سال پرداخت خواهد شد.

سبحانی افزود: قیمت پایه در مزایده سوم نیز همان 290 میلیارد تومان برای هر یک از باشگاه های استقلال و پرسپولیس است و امیدواریم این مرحله از مزایده با موفقیت انجام شود، اما اگر هم موفق نشدیم دنیا به آخر نمی رسد و گزینه های دیگری هم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه از حضور تمامی افراد و شرکت ها در مزایده سوم استقبال می کنیم، افزود: سازمان خصوصی‌سازی از حضور همه افراد متقاضی خرید در جلسه مزایده استقبال می‌کند، به شرطی که این افراد در موعد مقرر درخواست و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کنند و تنها به دنبال مطرح‌کردن نام و شرکت مطبوعه خود نباشند.

سبحانی تصریح کرد: در مرحله بعد موضوع اهلیت مطرح است که اصلی تغییر ناپذیر است و باید صلاحیت خریداران از سوی مراجع ذیربط مورد تایید قرار بگیرد.

یادآور می شود، سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تسهیل شرایط پرداخت به 20 درصد نقد و بقیه اقساط 5 ساله و با قیمت پایه 290 میلیارد تومان روز چهارشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز