خبرگزاری کار ایران

«نظارت» را برای من تعریف کنید

اسلامی: حتماً باید شبانه‌روز کنار بازیکنانم باشم!/ جریمه 10 میلیونی در فوتبال هم وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۹۹

سرمربی تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین با انتقاد از حکم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه نقدی وی اظهار کرد نمی‌تواند شبانه ‌روز بازیکنانش را کنترل کند.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  اظهار کرد: رای کمیته انضباطی امروز به ما ابلاغ شد و من به دلیل نداشتن نظارت بر بازیکنانم 10 میلیون تومان جریمه شدم. من نمی‌‌دانم اینجا معنی «نداشتن نظارت» چیست، لطفاً نظارت را برای من تعریف کنید!

وی ادامه داد: حتماً باید شبانه‌روز دنبال بازیکنانم باشم و ببینم شب و روز کجا می‌روند! من نمی‌دانم با استناد به چه چیزی این رای برای من صادر شده است. اصلاً نظارت بر عملکرد بازیکنان خارج از زمان تمرین و بازی و بیرون از باشگاه، کجای دنیا در شرح وظایف یک مربی گنجانده شده که من به دلیل نداشتن نظارت باید این جریمه را تقبل کنم.

اسلامی با بیان این‌که چنین جریمه‌ای حتی در ورزش پردرآمد فوتبال هم دیده نمی‌شود، اظهار کرد: امروز پیش آقای دولو رفتم و با ایشان صحبت کردم. من اعتراض کتبی‌ام را هم تقدیم فدراسیون کردم. من و همکارانم کادر فنی هستیم، یعنی باید در قبال مسائل فنی پاسخگو باشیم که خوشبختانه در این مقوله کوتاهی نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین درباره محرومیت چند بازیکن این تیم توضیح داد: بارها گفتم این بازیکنان بدون آگاهی از مواد نیروزا استفاده کرده‌اند و تعمدی در این زمینه نداشتند. امیدوارم کمیته انضباطی محرومیت‌‌شان را کاهش دهد. آ‌ن‌ها با نادو هم همکاری کردند و تاریخ و محل خرید مواد نیروزا را در اختیار ستاد مبارزه با دوپینگ کشور قرار دادند.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ایران امروز حکمی مبنی بر محرومیت و جریمه بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی هفت‌الماس قزوین صادر کرد. در حکم کمتیه انضباطی سرمربی این تیم به دلیل نداشتن نظارت روی بازیکنانش به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز