خبرگزاری کار ایران

اسپانسر هنوز پولی به باشگاه نداده؛

افشارزاده: اختلافی با قلعه‌نویی ندارم/ به قهرمانی و کسب سهمیه امیدواریم

مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد اختلافی با قلعه‌نویی ندارد و اگر انتقادی مطرح می‌شود برای کمک به وضعیت تیم است.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: مجموعه مدیریت باشگاه همواره از کادر فنی حمایت کرده و تلاش داشته تا شرایط را برای فعالیت بی دغدغه مربیان و بازیکنان فراهم کند ولی کادر فنی هم باید در قبال نتایج تیم پاسخگو باشد چرا که مردم و طرفداران استقلال از ما انتظار دارند و نمی توانیم نسبت به این انتظارات بی تفاوت باشیم. 

افشارزاده یادآور شد: بنده هیچ اختلافی با قلعه نویی ندارم و همواره اعتقاد دارم او برای استقلال افتخارات زیادی کسب کرده و نباید جایگاه او خدشه دار شود ولی کادر فنی هم باید خود را در مقابل میلیون ها هوادار باشگاه مسئول بداند و اینکه با هزینه ای که امسال برای تیم شده همه از استقلال قهرمانی می خواهند و جایگاه فعلی در حد استقلال نیست. 

وی تصریح کرد: اگر انتقادی از قلعه نویی شده فقط در جهت منافع باشگاه بوده و خواستیم تا مشکلات تیم در مقطع حساسی که قرار داریم کاهش یابد که خوشبختانه جلسه خوبی با کادر فنی و هیات مدیره داشتیم و تاحدود زیادی مسائل فنی و مالی تیم بررسی شد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد کمک اسپانسر باشگاه اظهار داشت: هنوز کمکی از سوی آقای سبک دست دریافت نکردیم و او وعده هفته آینده را داده و با این شرایط نمی دانم چطور باید جوابگوی مطالبات بازیکنان باشیم. 

افشارزاده در بخش پایانی سخنان خود در مورد شانس استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در 4 هفته پایانی لیگ برتر گفت: ما هنوز شانس داریم و نا امید نیستیم. کادر فنی اطمینان خاطر داد با رفع مشکل پرداختی بازیکنان می توانیم در 4 هفته باقی مانده با شرایط روحی بهتری به مصاف حریفان برویم و نتیجه بگیریم. 

وی تصریح کرد: استقلال هنوز شانس کسب قهرمانی را دارد چرا حریفان هم بازی های رودر‌رو دارند و احتمال از دست دادن امتیاز در این بازی ها زیاد است. ما برای قهرمانی امیدواریم ولی اگر این مهم امکان پذیر نشود باید حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

کد خبر : ۲۷۲۱۱۷