خبرگزاری کار ایران

حرکت تماشاگران تبریزی را پسندیدم

بردیف: نیمکت‌نشینی آندو و ادینیو باعث برد ما شد/ فرصت‌های حریف بیش از ما بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۴۸

سرمربی نسف قارشی غیبت مهره های تراکتورسازی را عامل پیروزی تیم‌اش برابر نماینده کشورمان می‌داند.

به گزارش ایلنا، روزیگول بردیف پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و نسف‌قارشی ازبکستان گفت: در نیمه اول خوش شانس بودیم اما بین دو نیمه به بازیکنان گفتم نمی توانم بگویم این بازی برای ما به پایان رسیده است. تیم حریف در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشت ولی ما هم توانستیم فرصت های زیادی را به وجود بیاوریم.

وی افزود: برای ما 3 امتیاز مهم بود که گرفتیم. تراکتورسازی هم فرصت های زیادی داشت اما یکی از آنها را گل کرد و با توجه به این نتیجه امیدوارم به دور بعد صعود کنیم. هنوز صعود ما قطعی نیست ولی تاکید می کنم فرصت های تراکتورسازی بیشتر از ما بود.

بردیف درباره میزبانی تراکتور و برخورد هواداران این تیم اظهار کرد: از تراکتورسازی بابت میزبانی تشکر می کنم. برخی بازیکنان پس از 10 سال دومین بار بود که به تبریز آمدند. نکته مهم این است که هواداران تراکتورسازی پس از شکست تیم شان، بازیکنان را تشویق کردند.

بردیف غیبت مهره های اصلی تراکتورسازی دلیل پیروزی تیم‌اش دانست و گفت: انتظار نداشتیم تیموریان و ادینیو در ترکیب اصلی تیم نباشند و به طور حتم غیبت این دو در برد ما تاثیر داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز