خبرگزاری کار ایران

لیگ یک

بازگشت سیاه‌جامگان مشهدی به صدر جدول گروه «ب»/ نفت آبادان دقیقه 85 سوخت/ پرواز پاس با پیروزی بر پارسه

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۳۸

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با برتری مقابل گل‌گهر سیرجان صدرنشین گروه «ب» لیگ یک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک در گروه «ب» بعدازظهر امروز با برگزاری 5 بازی دنبال شد و تیم‌های پاس همدان، سیاه‌جامگان مشهد، راهیان کرمانشاه و داماش گیلان برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار تیم‌های فولاد یزد و شهرداری تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سیاه‌جامگان ساعت 16:45 دقیقه امروز در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و با تک گل‌ دقیقه 48 بهروز افشار حریف خود را شکست داد تا با این پیروزی 38 امتیازی شود و بالاتر از مس رفسنجان در صدر جدول گروه «ب» قرار بگیرد. گل‌گهر سیرجان هم با 23 امتیاز در رده هفتم این گروه باقی ماند.

دیدار حساس و سرنوشت‌ساز پارسه و پاس همدان در تهران با تک گل مهدی محمدی که دقیقه 43 به ثمر رسید به سود پاس تمام شد تا این تیم با 36 امتیاز به رتبه سوم صعود کند. همدانی‌ها که با مس رفسنجان هم‌امتیازی هستند به دلیل تفاضل گل کمتر در این رتبه قرار گرفته‌اند. پارسه هم با 33 امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد تا امیدهایش برای صعود به پلی‌آف کمرنگ شود.

عجیب‌ترین نتیجه امروز لیگ یک در آبادان رقم خورد. تیم نفت که می‌توانست با برتری برابر راهیان کرمانشاه در رتبه دوم گروه قرار بگیرد دقیقه 85 دروازه‌اش را با ضربه امین پورعلی روی کرمانشاهی‌ها گشوده دید. 2 دقیقه بعد هم حسن بغلایی از زمین اخراج شد تا آبادانی‌ها متحمل شکستی خانگی شوند و با 33 امتیاز در رتبه چهارم قرار بگیرند. راهیان کرمانشاه هم با این پیروزی یک پله صعود کرد و به رتبه نهم گروه «ب» رسید.

داماش امروز در رشت با گل دقیقه 60 محمد رستمی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید شهرداری بندرعباس را شکست داد تا این تیم هم با 13 امتیاز در رده یازدهم باقی بماند و آماده سقوط به دسته پایین‌تر باشد. داماشی‌ها اما با 26 امتیاز در رده ششم گروه  «ب» ایستادند.

دیدار فولاد یزد و شهرداری تبریز هم در تبریز به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی ابتدا دقیقه 40 پیش پیمان رنجبر شهرداری را پیش انداخت اما 2دقیقه بعد یزدی‌ها به یک ضربه پنالتی رسیدند که علی بیک زاویه آن‌ را به گل تبدیل کرد. فولاد و شهرداری با این تساوی به ترتیب در رتبه‌های هشتم و دهم گروه «ب» لیگ یک ایستادند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز