خبرگزاری کار ایران

رئوفی و سالمی حریف سوئیس نشدند

حذف ساحلی‌بازان والیبال ایران از تور جهانی

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود در جدول مقدماتی تور جهانی مغلوب سوئیس شد و به جدول اصلی این رقابت‌ها راه نیافت.

به گزارش  ایلنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات جدول مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی از صبح امروز (سه‌شنبه) در شهر فوژو کشور چین با حضور 30 تیم به صورت تک حذفی آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در نخستین مسابقه خود موفق به شکست 2 بر صفر کانادا شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی در دومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف سوئیس رفت و 2 بر یک مغلوب شد. ساحلی‌بازان ایران در ست نخست 21 بر 16 نتیجه را واگذار کردند اما در ست دوم با تلاش زیادی موفق به شکست حریف سرسخت خود با امتیاز 26 بر 24 شدند. در ست سوم تیم ایران که دو مرحله سنگین تور آسیا و اقیانوسیه تایلند را نیز پست سر گذاشته بود، 15 بر 11 مغلوب حریف اروپایی خود شد تا از راهیابی به جدول اصلی این رقابت‌ها باز ماند.

مسابقات مرحله اصلی تور جهانی از فردا (چهارشنبه) با حضور 32 تیم برتر جهان در 8 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد. حضور در این رقابت‌ها دومین تجربه والیبال ساحلی ایران در تور جهانی بود. نماینده ایران سال گذشته و در تور جهانی آفریقای جنوبی به جدول اصلی رقابت‌ها صعود کرد.

کد خبر : ۲۷۲۰۳۳