خبرگزاری کار ایران

نمی‌‌خواستیم قهرمان‌جهان توریست باشد

واکنش پورعلی‌فرد به منتقدان حضور رونی کلمن در ایران/عکسش را به دیوارشان می‌زنند، انتقاد هم می‌کنند

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام مدعی شد کسانی که از ورود رونی کلمن به ایران انتقاد می‌کنند، عکس او را روی دیوارشان می‌‌آویزند.

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: رونی کلمن با دعوت یک موسسه به ایران می‌آید و زمانی که ما متوجه این موضوع شدیم مراحل دریافت مجوز ورود این قهرمان نامدار جهان را به کشورمان انجام دادیم و با مسئولان این موسسه هم به توافق رسیدیم. فدراسیون‌بدنسازی نمی‌خواست کلمن فقط در ایران توریست باشد و به همین دلیل کارهای ورود وی را برعهده گرفتیم. او 8 بار قهرمان جهان شده و حضورش در ایران برای ما غنیمت است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای حضور رونی کلمن در ایران دارید؟ توضیح داد: کلمن 2 روز در تهران حضور دارد و در این مدت قرار است 4 کلاس 3 ساعته برگزار کند، ضمن این‌که محل‌هایی هم هستند که می‌‌خواهیم به این قهرمان پرآوازه نشان دهیم.

پورعلی‌فرد در واکنش به انتقاداتی که به حضور کلمن در ایران می‌شود، گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره حضور وی در کشورمان خواندم که باعث تعجبم شد. باید بگویم نگارش دوستان منتقد با رفتارشان ضد و نقیض است. آن‌ها عکس رونی کلمن را به دیوارشان می‌آویزند و از حضورش در ایران انتقاد می‌کنند!

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام همچنین با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده اضافه کرد: با توجه به این میزبانی، چهره‌های سرشناس بدنسازی به کشورمان سفر خواهند کرد. برای میزبانی این قهرمانان برنامه‌هایی داریم که در نشست‌های خبری آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

کد خبر : ۲۷۲۰۱۲