خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

وسترن سیتی یک – کاشیما آنتلرز 2 / سامورایی‌ها در گروه مرگ زنده شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۹۹

دیدار تیم‌های فوتبال وسترن‌سیتی و کاشیما ‌آنتلرز با برتری نماینده ژاپن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانا آسیا در منطقه شرق، ساعت 14 امروز تیم‌های وسترن‌سیتی استرالیا و کاشیما آنتلرز ژاپن در استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 2 بر یک میزبان به پایان رسید.

دقیقه 24 نیکیتا روکاویتسیا نخستین گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند و نیمه نخست با تک گل این بازیکن به پایان رسید. نیمه دوم ورق برگشت و ژاپنی‌ها از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند. ابتدا دقیقه 66 شما دوی بازی را به تساوی کشاند و کانازاکی هم دقیقه 90 گل پیروزی‌بخش تیم‌ کاشیماآنتلرز را به ثمر رساند.

این تیم ژاپنی که در دور رفت با 3 شکست پیاپی و بدون امتیاز در قعر جدول گروه H لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت با این برد، دومین پیروزی متوالی‌‌اش را جشن گرفت تا با 6 امتیاز بالاتر از وسترن 5 امتیازی در جایگاه دوم این گروه قرار بگیرد.

کاشیما اگر در دیدار بعد اف سی‌سئول را در ژاپن شکست دهد از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا، صعود می‌کند.

نتایج سایر دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا که در جریان‌اند به این شرح است:

اف‌سی‌ سئول صفر – گوانژو صفر

اوراوا یک – سوون سامسونگ یک

لوکومتیو تاشکند صفر – الهلال صفر

بیجینگ گوان صفر – بریزبن رور صفر

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز