خبرگزاری کار ایران

انتخاب کادر فنی حق مربی است

حاتمی: بگذاریم پاویسویچ کارش را انجام دهد/ نباید قصاص قبل از جنایت کرد

سرمربی پیشین تیم پتروشیمی بندرامام معتقد است به سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال باید به جای قصاص قبل از جنایت فرصت داد تا کارش را انجام دهد.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: دوست ندرام درباره پاویسویچ صحبت کنم. او انتخاب‌نهایی فدراسیون‌بسکتبال و وزارت‌ورزش است و بهتر است به جای انتقاد و قصاص قبل از جنایت اجازه بدهیم کارش را انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ به نظر شما در مقطع کنونی و با فرصت اندک باقی‌مانده تا انتخابی المپیک ریو آیا بهتر نیست فدراسیون چند مربی ایرانی را هم به کادرفنی تیم ملی اضافه کند؟ توضیح داد:‌ مربی این  اختیار را دارد که کادرفنی‌ تیم‌اش را خودش انتخاب. این‌که بخواهیم گزینه‌ای را به او تحمیل کنیم واقعاً کاری غیرحرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم با این روش به جایی برسیم. مربی خودش باید انتخاب کند تا در پایان کار پاسخگو باشد.

حاتمی درباره شانس موفقیت تیم ایران با پاویسویچ اظهار کرد: به هرحال باید منتظر بمانیم و نتیجه کار او را ببینیم. از صمیم قلب برای این مربی و تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.

کارشناس بسکتبال ایران در پاسخ به پرسشی مبنی برنتایج ضعیف پاویسویچ با تیم ملی مونته‌نگرو گفت: انتخاب پاویسویچ نظر فدراسیون و وزارت‌ورزش بوده و من در این‌باره نظری ندارم. فکر نمی‌کنم با اندک فرصت باقی‌مانده تا آغاز انتخابی المپیک ریو و بازی‌های آسیایی وقتی برای انتقاد داشته باشیم.

کد خبر : ۲۷۱۹۰۸