خبرگزاری کار ایران

سرنوشت شهریار در انتظار پرفسور

برانکو از اتوبوس پرسپولیس پیاده می‌شود!

اگرچه حمیدرضا سیاسی اعلام کرده برانکو برکنار نمی‌شود ولی شایعات ما را به یاد داستان برکناری علی دایی در هفته هفتم لیگ‌برتر می‌اندازد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا سیاسی اواسط شهریورماه 93 و اوج شایعاتی که درباره برکناری علی دایی مطرح بود، روی خط برنامه 90 آمد و اعلام کرد«هرگز نگفته دایی را برکنار می‌کند» ولی این اتفاق افتاد و دایی هفته هشتم لیگ‌برتر چهاردهم دیگر سرمربی پرسپولیس نبود، آن هم با آن حواشی و اتفاقات عجیبی که در درفشی‌فر افتاد که نیازی به مرور آنها نیست. 

حال داستانی مشابه در حال وقوع است ولی این بار برای برانکو ایوانکوویچ. سیاسی که دخالتی در آوردن برانکو به پرسپولیس نداشت و در بازداشت به سر می‌برد بلافاصله پس از بیرون آمدن از زندان در دفتر باشگاه حاضر شد تا سکان کار را در دست بگیرد.

در آن سوی داستان نژادفلاح هم که با اختیارات‌تام از طرف وزارت‌ورزش به باشگاه‌پرسپولیس آمده در راهروهای ساختمان باشگاه در تردد بود. اگرچه این دو ملاقاتی با هم نداشتند ولی وجه‌اشتراک آنها نشستن بر صندلی باشگاهی است که حاشیه در آن حرف اول و آخر را می‌زند آن‌هم در آستانه دیدار با لخویای قطر که برای پل صعود سرخ‌ها به مرحله دوم لیگ‌قهرمانان محسوب می‌شود.

بدون توجه به حواشی موجود نگرانی هواداران سرخ شایعاتی است که این روزها مطرح می شود. شایعه برکناری قریب‌الوقوع برانکو!

اگرچه این فعلا در حد شایعه است ولی اتفاقی که برای علی دایی در هفته هفتم افتاد، و تصمیم ناگهانی حمیدرضا سیاسی برای برکناری سرمربی آن‌ روزهای پرسپولیس به گمانه‌زنی‌ها قوت بیشتری می‌دهد.

آیا بار دیگر شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود؟‌ امروز اهالی رسانه حتی از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه سیاسی برای جانشینی برانکو هم نام بردند که کارنامه یحیی با ذو‌آهن و محبوبیتی که بین هواداران سرخ دارد می‌تواند چند دستگی عجیبی را روی سکوهای آزادی بوجود بیاورد که قابل کنترل نباشد.

باید به مدیران دیروز و امروز سرخ‌ها هشدار داد که از تصمیمات احساسی خودداری کنند تا آینده باشگاه پرسپولیس به مخاطره نیفتد، چراکه تصمیمی که در ابتدای فصل گرفته شد نشان داد چه اشتباه کشنده‌ای صورت گرفت که فقط دود آن به چشم هوادرانی رفت که روی سکوها هر روز آب شدند و اشک ریختند و به جز چند نتیجه در لیگ قهرمانان آسیا روز خوش ندیدند... 

کد خبر : ۲۷۱۸۸۰