خبرگزاری کار ایران

ما مجری قانون هستیم

سجادی: رضازاده باید از شورای شهر استعفا دهد/ همه قوانین مجلس لازم‌الاجراست

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۶۲

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان معتقد است حسین رضا زاده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باید مطابق قانون عمل کند.

به گزارش ایلنا، سیدنصرالله سجادی با تاکید بر این موضوع که همه در برابر قانون یکسانند اظهار کرد: اگر حسین رضازاده بخواهد در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند، باید براساس قانون ، از شورای شهر استعفا دهد .

وی افزود: همانگونه که ‌سال‌های 93 و 94 برخی اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی   کاندیدا شدند و مطابق اساسنامه سازمان بازرسی کل کشور نتوانستند در انتخابات شرکت کنند ، رضا زاده هم اگر استعفا ندهد، نمی تواند در انتخابات شرکت کنند .

سجادی با اشاره به اساسنامه سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: ما مجری قانون هستیم  و براساس این قانون هیچ نامزدی نمی تواند هم عضو شورای شهر باشد، هم به عنوان رییس فدراسیون انجام وظیفه کند .

معاون وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : ما قوانین را اجرا می کنیم و تنها قوانین بعدی است که می تواند ناقض قوانین قبلی باشند . فعلا قانون می گوید رضا زاده نمی تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند  و  اگر تمایل به شرکت در انتخابات دارد ، باید حتما استعفای پذیرفته شده‌ای از سوی شورای شهر به وزارت ورزش و جوانان ارائه کند .

سجادی با بیان اینکه قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی همگی  لازم الاجراست، افزود: پیش از این نیز دوستانی از شورای شهر در انتخابات شرکت کرده بودند و براساس این قانون اجازه حضور در انتخابات را نیافتند این دوستان حتی  به دیوان عدالت اداری نیز شکایت کردند که درنهایت وزارت ورزش و جوانان تبرئه شد .

 وی در پایان گفت: به رضا زاده،  موارد و موانع  قانونی حضورش را  در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده ایم و  هفته آینده نیز موارد قانونی به وی ارائه می‌شود تا  موضع  خود را درباره حضور در انتخابات اعلام کند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز