خبرگزاری کار ایران

فدراسیون ها پایگاه جریان‌های جناحی نیست؛

سجادی: اجازه نمی‌دهیم از فضای ورزش استفاده سیاسی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۷۸

معاون وزیر وجوانان گفت: همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند سایه سیاست از سر ورزش کوتاه شود، بنای کار گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی دهیم برخی مجدد به ان دامن بزنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی ضمن بیان این مطلب گفت: نگاه تخصصی و حضور افراد مسئول و آگاه به ورزش دغدغه وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر وامید است. 

معاون وزیر درباره برکناری رئیس فدراسیون اتومبیرانی و موتورسواری گفت: همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند سایه سیاست از سر ورزش کوتاه شود، بنای کار دکتر گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی دهیم  از فضای ورزش استفاده سیاسی شود و برخی مجدد به آن دامن بزنند.

وی اضافه کرد :از نظر ما فدراسیون های محملی برای کار تخصصی و حرفه ای ورزش است نه پایگاهی برای مناسبات اقتصادی ، سیاسی و جناجی برخی افراد و جریان ها.

سجادی با اشاره به روند خوب و سالم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ها در این دوره افزود : نشاط و شادابی که در استقبال از نام نویسی و شرکت در انتخابات فدراسیون های مختلف به چشم می خورد گواه کار موثر و بدور از سیاست بازی مدیران این دوره ورزش ایران است و خوشحالم که این تدبیرو عمل ما با استقبال مردم و آگاهان و دلسوزان واقعی ورزش مواجه شده است و با قدرت این مسیر سالم و مثبت را برای اعتلای ورزش ایران دنبال می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز