خبرگزاری کار ایران

به دلیل تخلف تماشاگران؛

کمیته انضباطی باشگاه‌های استقلال و فولاد را جریمه کرد/تقوی محروم شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۵۶

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران را جریمه نقدی کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران از سری رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و چهارم روز 14 فروردین ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ، فحاشی به تیم داوری و بازیکنان و پرتاب مواد منفجره صورت گرفت.

این تیم طبق بند یک وسه ماده 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان در نظر گرفته می‌شود.

تیم استقلال هم به دلیل تخلفات تماشاگرانش به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای بازیکن تیم صنعت نفت آبادان
مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از سری رقابت های لیگ دسته اول روز 17 فروردین ماه در آبادان برگزار شد که عباس مرداسی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی به داور مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین طبق بند های 2 و 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 10 میلیونی برای راهیان کرمانشاه
دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز 17 فروردین ماه برگزار شد. تیم راهیان کرمانشاه به دلیل تخلف تماشاگرانش باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای تقوی
کمیته انضباطی رای خود را درباره احمد تقوی مربی تیم شهرداری تبریز در حالی صادر کرد که وی به دلیل اهانت به داور طبق بند 4 ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز