خبرگزاری کار ایران

لالیگا در ایستگاه ۳۲

مالاگا یک- رئال‌مادرید 3؛ رئال برد، رونالدو 50 گله شد/ کهکشانی‌ها همچنان در تعقیب بارسا

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۲۸

دیدار تیم‌های مالاگا و رئال مادرید با برتری 3 بر یک رئال به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا ساعت 22:30 دیشب تیم‌ مالاگا در زمین خود میزبان رئال مادرید بود که این دیدار با برتری 3 بر یک شاگردان کارلتو به پایان رسید.

ترکیب رئال: کاسیاس، آربلوا، په په ، راموس، مارسلو، کروس، مودریچ، ایسکو، خامس، بیل و رونالدو

ترکیب مالاگا: کامنی، روسالس، سرخیو سانچس، آنگلری، بوکا، داردر، رسیو، ساموئل گارسیا، خوانمی، سامو ‏کاستیخو و آمرابات

دقیقه 24 نزدیکی‌های محوطه جریمه مالاگا، رئال به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال بلند رونالدو مقابل دروازه خالی به راموس رسید تا این مدافع پیش تاخته با یک ضربه بغل پا دروازه کامنی را باز کند. نیمه نخست این بازی با همین تک گل تمام شد.

رئال در نیمه دوم ابتدا دقیقه 67 با خطای مدافعان مالاگا روی خامس به یک ضربه پنالتی رسید که رونالدو این توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید اما 2 دقیقه بعد خامس در یک کار ترکیبی از سوی بازیکنان رئال پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و ضربه سنگین او در سه‌کنج بالای دروازه میزبان آرام گرفت تا نتیجه بازی 2 بر صفر شود.

دقیقه 21 نوبت به خوان می رسید که در پی ارسال بلندی روی دروازه رئال با ضربه سر دروازه رئال را بازکند و اختلاف را به حداقل برساند.

در لحظات پایانی این مسابقه چیچاریتو با استارتی دیدنی در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و آن را در دهانه دروازه خالی به رونالدو سپرد تا ستاره پرتغالی رئال با بغل پایی ساده، تلافی خراب کردن پنالتی را درآورد و نتیجه بازی را 3 بر یک کند. این پنجاهمین گل رونالدو در کل رقابت‌های این فصل برای رئال بود. رونالدو در ثانیه پایانی مسابقه هم با کار خوب چیچاریتو و خامس مقابل دروازه خالی مالاگا به توپ رسید اما ضربه او از زاویه بسته این بار به کنار دروازه رفت تا بازی با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان کارلتو تمام شود.

رئال مادرید با این پیروزی 76 امتیازی شد تا همچنان بارسا 78 امتیازی را در صدر جدول تعقیب کند. مالاگا هم با 46 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

در دیگر دیدارهای این هفته لالیگا، دیشب بارسا در نیوکمپ 2 بر صفر والنسیا را شکست داد و اتلتیومادرید هم در زمین لاکرونیا به پیروزی 2 بر یک رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز