خبرگزاری کار ایران

به بازیکنان خط داده‌اند

نوروزی: دوپینگ بازیکنان هفت‌الماس اتفاقی نیست/ بهتر است اسلامی به کرمان برگردد!

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۴۱

سرپرست تیم بسکتبال پیشین هفت‌الماس قزوین معتقد است دوپینگ بازیکنان این تیم اتفاقی نیست و افرادی پشت پرده به آن‌ها خط داده‌اند.

مهدی نوروزی به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه امروز در جریان حکم تعلیق تیم بسکتبال فولاد هفت‌الماس قزوین قرار گرفتم. درباره این موضوع باید مسئولان باشگاه، به‌ ویژه محمدرضا اسلامی سرمربی تیم پاسخگو باشد اما به عنوان تنها ملی‌پوش بسکتبال قزوین که در تمام رد‌ه‌های سنی حضور داشتم باید بگویم هفت‌الماس بیش از هرچیز در اداره کردن تیم مشکل دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته و زمانی که ما در باشگاه حضور داشتیم، همیشه از وقوع چنین اتفاقاتی پیشگیری می‌کردیم. فصل پیش هم هفت‌الماس تا آستانه محرومیت البته به دلیل فحاشی تماشاگران پیش رفت اما من فیلم بازی‌ها را زیربغلم می‌زدم و به فدراسیون می‌رفتم تا از تیم دفاع کنم. ما حتی تماشاگرانی را که فحاشی می‌کردند از روی فیلم تشخیص می‌دادیم و از ورود آن‌ها به سالن در دیدارهای بعدی جلوگیری می‌کردیم اما امسال همان تماشاگران روی سکوها نشستند و هرچه خواستند گفتند. سال قبل با همه وجود جلو این اتفاقات ایستادیم و حتی آقای مشحون هم به قزوین ‌آمد و بین تماشاگران نشست.  

سرپرست پیشین هفت‌الماس قزوین با انتقاد از عملکرد کادر فنی و اجرایی این تیم ادامه داد: همه من را به عنوان انسانی صادق و اخلاق‌گرا می‌شناسند. در دورانی که بسکتبال بازی می‌کردم حتی یک بار دیسکالیفه نشدم. سال گذشته هم صادقانه در خدمت باشگاه بودم. وقتی 4 بازیکن در تیم ما پدر نداشتند هرکاری از دستمان برآمد برایشان انجام می‌دادیم. باشگاه آن‌ وقت‌ها همیشه پشت و پناه بازیکنان بود اما امسال از بچه‌ها بپرسید چقدر به ‌آن‌ها کمک شده است. این‌ها دردهای هفت‌الماس است.

نوروزی درباره مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ 5 بازیکن هفت‌الماس توضیح داد: متاسفم که آقایان درباره این موضوع سکوت کرده‌اند. بازیکنان هفت‌الماس خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین نوع دوپینگ را انجام د‌اده‌اند که ممکن است در آینده برای آن‌ها گران تمام شود. من از خود بچه‌ها هم دلگیرم که چرا چنین اشتباهی مرتکب شده‌اند؟ چه کسی پشت پرده به ‌آن‌ها خط می‌دهند که این چنین با آبرو و سلامتی خود بازی کنند؟

وی درپاسخ به این پرسش که منظور شما از خط دادن به بازیکنان برای دوپینگ چیست؟ توضیح داد: مگر می‌شود همه چیز اتفاقی باشد؟ بازیکن تصادف می‌کند، محروم می‌شود،‌ مصدوم می‌شود، دوپینگ می‌کند و ... مگر ممکن است همه این‌ها اتفاقی باشند؟‌ چرا باید بازیکن 18 ساله دوپینگ کند؟ وقتی کسی با سرمربی تیم نسبت دارد و دوپینگ می‌کند این اتفاقی است. وقتی پدر یکی از بازیکنان دوپینگی در باشگاه مسئولیت دارد، این اتفاقی است؟ بلایی که سر هفت‌الماس آمد به دلیل آه‌ افرادی بود که فصل گذشته به ناحق از این تیم کنار گذاشته شدند. از مربی گرفته تا بازیکن.

نوروزی در پایان ضمن انتقاد از عملکرد سرمربی تیم هفت‌الماس قزوین اضافه کرد: من 30 سال در این بسکتبال حضور داشته‌ام و بخشی از بسکتبال قزوین به شمار می‌آیم اما سال‌ گذشته باشگاه با اختیار تامی که به اسلامی داد، باعث شد او با حضور من و برخی دیگر که برای این تیم صادقانه زحمت می‌کشیدند،‌ مخالفت کند.بهتر است اسلامی به شهر خودش، کرمان برگردد و به بسکتبال این شهر کمک کند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز