خبرگزاری کار ایران

تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه

ساحلی‌بازان والیبال ایران‌ سوم‌ و‌ چهارم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۸۱

تیم‌های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران مقام‌های سوم و چهارم دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کردند.

 به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه روز گذشته در شهر سانخولا تایلند پیگیری شد و دو تیم ملی ایران عنوان‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم ملی ب ایران متشکل صابر هوشمند و عباس پورعسگری مقابل تیم نیوزیلند یک قرار گرفت و به رغم نمایش خوب در ست نخست این دیدار که موفق به پیروزی 21 بر 12 شد، در ست دوم  و در زمانی که تیم ایران 15 بر 12 از حریف پیش بود،‌ صابر هوشمند به دلیل فشار بیش از حد مسابقات و گرمای هوا و با توجه به اینکه در روز چهارشنبه نیز 3 بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودند، دچار مشکل بدنی شد و درخواست تایم پزشکی کرد.

تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران پس از تایم پزشکی نیز هر چند تمامی تلاش خود را به کار گرفت، اما به دلیل تحلیل قوای بدنی در نهایت 2 بر یک مغلوب شد و از راهیابی به فینال باز ماند.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران هم متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی که در روز چهارشنبه با پشت سر نهادن 2 بازی بسیار سنگین و حذف تیم‌های قدرتمند ژاپن الف و قزاقستان الف خود را به مرحله نیمه‌نهایی رسانده بود، در این مرحله به رغم ارائه یک بازی دیدنی و پایاپای با تیم قدرتمند چین الف به دلیل تحلیل قوای بدنی نتوانست از تمامی شایستگی‌های خود بهره ببرد و 2 بر یک مغلوب نماینده چین شد تا حریف تیم ملی ب کشورمان در مرحله‌نهایی شود.

در دیدار رده‌بندی تیم‌های الف و ب ایران به مصاف یکدیگر رفتند. در اواسط ست‌نخست این دیدار صابر هوشمند کاپیتان تیم ب در ادامه مشکل جسمانی و افت‌بدنی شدید که در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات برای وی پدید آمده بود، نتوانست به مسابقه ادامه دهد و به این ترتیب نتیجه مسابقه 2 بر صفر به سود تیم ایران الف شد و این تیم در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت و تیم ایران ب نیز چهارم شد.

دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه با حضور 35 تیم برگزار شد و حمید موحدی هدایت تیم‌های ایران را بر عهده دارد. نخستین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه از 20 تا 22 فرودین ماه در شهر خانوم برگزار شد. این رقابت‌ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز