خبرگزاری کار ایران

جای خلعتبری خالی بود

فرکی: انگیزه زیادی برای برد داشتیم/ کار اصلی برانکو فصل آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۳۲

سرمربی سپاهان انگیزه بالای بازیکنانش را دلیل برتری این تیم برابر پرسپولیس می‌داند و معتقد است کار سرمربی جدید پرسپولیس از فصل آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: انگیزه زیادی برای برد داشتیم، درست مثل هفته گذشته که مقابل تراکتورسازی به عنوان میزبان بازی کردیم. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما بین دو نیمه امیدوار بودیم که مثل هفته گذشته پیروز شویم و بعد از شروع نیمه دوم هجومی و باانگیزه بودیم و به گل مساوی رسیدیم.

فرکی افزود: دو تیم فرصت گلزنی داشتند که سهم ما بیشتر بود. 3 امتیاز مقابل حریف قدرتمندی مثل پرسپولیس که در لیگ آسیاست پیروز شدیم. این تیم دو نمایش دارد، در آسیا موفق است و خوشحالیم از این بابت و انگیزه‌هایش در آسیا متفاوت است وچون در لیگ شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند انگیزه زیادی ندارند. برانکو تازه به این تیم آمده و کار اصلی او از فصل آینده آغاز می‌شود.

سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به پیروزی در دقایق پایانی برابر پرسپولیس اظهار کرد: احساسم این بود که پرسپولیس مثل تراکتورسازی تیم خسته‌ای باشد و مثل آن بازی نیمه دوم را در اختیار بگیریم و همین طور هم بود. پرسپولیس در ضد حملات صاحب موقعیت شد و نتوانست از آنها استفاده کند و ما خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم.

فرکی درباره نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: من یک مورد اعتراض داشتم که آن صحنه آفساید نبود و به داور ربطی نداشت و کمک داور اشتباه کرد. من همیشه سعی می‌کنم به سمت داوران نروم و زمانی که مطمئن باشم به آن‌ها یادآوری کنم نه اعتراض.

وی با اشاره به اخراج مجید بصیرت توضیح داد: اخراج بصیرت هم به دلیل اعتراض ما بود و اگر گل درست بوده نباید بصیرت هم اخراج می‌شد.

سرمربی سپاهان درباره غیبت محمدرضا خلعتبری در این دیدار گفت: خلعتبری و همه بازیکنانم مثل فرزندانم هستند و رابطه خوبی با آنها داریم. تصمیمی که می‌گیریم به صلاح خودشان و تیم است و خلعتبری بازیکن بااخلاقی است ولی احساس کردم با توجه به مشکلی با باشگاه دارد و برای اینکه آسیبی به او نرسد از او استفاده نکنم. موضوع مهم و حادی نبود و اگر در این بازی می‌باختیم مسئولیت باخت با من بود. البته بحث‌هایی شده بود که چون بازی با پرسپولیس است من این تصمیم را گرفتم ولی این تصمیم ربطی به بازی پرسپولیس نداشت. امروز جای خلعتبری خالی بود و امیدوارم در ادامه از او استفاده کنیم.

فرکی درباره شانس مدعیان قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: هیچ چیز تا آخرین روز مشخص نمی‌شود. ما دو بازی سخت را پشت سرگذاشتیم و 4 بازی دیگر داریم که سخت ترند. راه آهن و استقلال خوزستان در حال سقوط هستند و نفت مسجد سلیمان که وضعیت خوبی ندارد و سایپاهم آخرین بازی ماست. شانس ما با دیگر مدعیان یکسان است و آنچه مهم است اینکه در بازی‌های خودمان برنده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز