خبرگزاری کار ایران

اپیدمی غیبت سرمربیان ادامه دارد

فرهاد کاظمی هم در نشست خبری حاضر نشد!‌/ کرمانی‌مقدم جانشین سرمربی راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۹۵

سرمربی تیم راه‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌اش برابر استقلال خوزستان حاضر نشد و جای خود را به دستیار اولش داد، تا این مربی هم مانند امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی در نشست‌های خبری امروز غایب باشد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان حاضر نشد و به جای وی مرتضی کرمانی‌مقدم دستیارش پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

وی درباره بازی تیم‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان گفت: هفته به هفته بازیکنان سعی می‌کنند تاکتیک‌های سرمربی را بهتر انجام دهند. در بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس کمی اشتباهات داوری وجود داشت که اگر اتفاق نمی‌افتاد ما هم‌اکنون اینجای جدول نبودیم. دیدید که کارشناسان هم گل سالم ما را تأئید کردند.

مربی راه‌آهن ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم داوران از عمد اینگونه سوت می‌زنند اما ما در جایگاهی قرار داریم که اشتباهات داوری باید کمتر باشد و این مسائل باعث شده است تا در انتهای جدول قرار بگیریم. بازی حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم و پیروزی آن می‌تواند به ما کمک کند تا از ته جدول کنده شویم. امیدوارم بازیکنان دستورات تاکتیکی کاظمی را به خوبی انجام دهند.

مربی راه‌آهن درباره بقای این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: 100درصد تلاش ما این است که این اتفاق رخ بدهد حیف است که راه‌آهن سقوط کند. راه‌آهن قدیمی و ریشه‌داری است و باید تلاش کنیم تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. بازیکنان هم متوجه شدند که کاظمی از آن‌ها چه نکات تاکتیکی می‌خواهند و به این مسئله نزدیک شده‌اند. راه‌آهن تیم بازیکن‌ساز و قدیمی‌ است.

کرمانی‌مقدم درباره اینکه تمامی مربیان انتهای جدولی قول بقا در لیگ برتر را می‌دهند، توضیح داد: کدام مربی می‌گوید که تیمش شکست می‌خورد و می‌بازد. به هر حال ما هم امید داریم و تلاش می‌کنیم تا در رده‌های بالاتر قرار بگیریم.

مربی راه‌آهن درباره احتمال حضور شیث در ترکیب این تیم گفت: همسترینگ شیث کش آمده بود و او به تازگی به تمرینات ملحق شده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز