خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش مطرح کرد:

40 سال زمان برای اتمام پروژه‌های ناتمام دولت احمدی‌نژاد/ تشکیل احتمالی کمیته واگذاری سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۶۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت‌های گذشته بدون در نظر گرفتن منابع و بودجه، کلنگ‌های زیادی برای پروژه‌های عمرانی زده شد که به علت نبود اعتبارات‌کافی، اغلب آنها نیمه‌کاره رها شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی که به همراه هیئت دولت به استان‌گیلان سفر کرده بود، در نشست شورای اداری شهرستان ماسال حضور یافت.
 
وی در این نشست با تبریک پیروزی‌های رزمندگان عرصه دیپلماسی گفت: امیدوارم شاهد توافق در مذاکرات 1+5 باشیم زیرا پس از چند سال، پیروزی در این میدان، فشار چند ساله‌ای که بر دوش مردم است را می‌کاهد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کاهش‌جهانی قیمت‌نفت و همچنین کاهش فروش نفت نسبت به گذشته، موجب کاهش درآمدهای خالص کشور شده است. این رکود جهانی اقتصاد بر مسائل حیاتی مردم تاثیر نامطلوبی گذاشته و اقتصاد خانواده‌ها را با مشکل مواجه کرده است. از این روی امیدوارم مذاکرات ایران با 1+ 5 فشار چند ساله ای که بر دوش مردم بوده را بکاهد.

گودرزی با اشاره به وجود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی حدود 8 هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز داریم. در حالی که کل بودجه عمرانی وزارت ورزش و جوانان برای سال 94 به 200 میلیارد تومان نمی‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در شرایط ثبات اقتصادی، با این نوع بودجه‌ریزی فقط 40 سال باید تلاش کنیم تا پروژه‌های دولت قبل را که برای خوش‌آمد مردم مصوب می‌شد، به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان ماسال گفت: با پیگیری مشکلات مردم این شهرستان از مقامات مسئول، سعی می‌کنم مشکلات را به سمع و نظر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت برسانم، به خصوص مشکل بیمارستان این شهر را که نیازمند توسعه و تجهیز است، با وزیر محترم بهداشت در میان خواهم گذاشت.

محمود گودرزی همچنن در حاشیه بازدید از استخر کوثر شهرستان رشت در جمع خبرنگاران گفت: برای بازسازی و تکمیل استخر کوثر که در برف سال گذشته تخریب شده اعتباراتی تخصیص داده شده که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی هدف از سفر ریاست جمهور و وزرا به استان‌ها را فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام، دیدار با مردم و آشنا شدن با مشکلات و موانع مختلف آنها دانست و گفت: کاروان تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم رشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ هر سفر برکاتی زیادی برای آن منطقه و استان خواهد داشت. در سفر به گیلان برای توسعه و تقویت زیرساخت ها حدود 800 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین هدف کلی وزارتخانه را عملیاتی کردن برنامه های کلان پیش بینی شده دانست که قبلا به مجلس تقدیم شده بود.
 
محمود گودرزی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی وضعیت فوتبال و سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه ها به کشتی معطوف است که قهرمان جام جهانی شده ، امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد داشته باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: برای بار سوم مزایده دو باشگاه برگزار خواهد شد و اگر باز هم کسی خواستار خرید سرخابی‌های تهران نبود کمیته‌ای با حضور نمایندگان اقتصاد و دارایی، دادگستری و وزارت ورزش تشکیل خواهیم داد تا وضعیت‌شان مشخص شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز