خبرگزاری کار ایران

هرگز احساس نکردم در ایران گروگان‌ام؛

برانکو: بازی با سپاهان هم یک دربی است/ کسی را از تیم خط نمی‌زنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۲۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار با دوست و همکارش بعد از ۱۰ سال هیجان‌زده شده بود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست‌خبری پیش از بازی  با سپاهان گفت: باید بگویم خیلی هیجان‌زده‌ام بعد از 10 سال با حسین فرکی رفیق و همکارم دیدار کردم.در 4 سال گذشته فرکی خیلی از مسائل را پشت سر گذاشته و من در مدت همکاری‌مان لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم که سرشار از خاطرات خوب و بد بود. این مسائل همیشه بین ما باقی خواهد ماند. این زیباترین مسئله بین من و فرکی است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: خیلی جالب است اولین تجربه من روی نیمکت پرسپولیس مصادف شد با دربی پرسپولیس و سپاهان و رویارویی‌ام با فرکی. می‌دانم بعد از بازی پرسپولیس و استقلال مهمترین بازی فوتبال ایران دربی پرسپولیس و سپاهان است و نیازی نیست من درباره این دو تیم صحبت کنم. در 4- 5 سال گذشته می‌دانید سپاهان چه نتایجی گرفته و چه شرایطی را پشت سر گذاشته است.

برانکو افزود: سپاهان با توجه به استقلالی که دارد از نظر حفظ جایگاه، نتایج و موفقیت‌ها روندی موفقیت‌آمیز همراه با استمرار را داشته‌اند و سپاهان تیمی است که از آن انتظار داریم. باز هم می‌گویم این مسابقه سرشار از هیجان اما همراه با شرایطی مبهم است که همه از تماشای آن لذت خواهند برد. خوشحال و هیجان‌زده‌ام و نمی‌خواهم بگویم عصبانیت هم دارم. دوباره به ورزشگاه خودمان برگشته‌ام و بین تماشاگران خودمان که از نظر من بهترین تماشاگران دنیا هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در خلال 9 سال گذشته من به دفعات با فوتبال ایران و همچنین باشگاه پرسپولیس ارتباط داشتم. باید بگویم فردا من ترکیب تیم را در زمین مشخص می‌کنم، چون در این زمان کوتاه تیم را شناخته‌ام، همانطور که برای بازی با استقلال‌خوزستان هم من این کار را انجام دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که در پایان فصل جراحی بزرگی در پرسپولیس انجام می‌دهید یا خیر، گفت: ما چند هدف در سر داریم. اول اینکه با آرامش بتوانیم امسال را پشت سر بگذاریم و دوم اینکه بتوانیم به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. بعد از آن در خلال فصل نقل‌وانتقالات انتخاب‌هایی را برای جذب بازیکن انجام خواهم داد. البته بازیکنان فعلی پرسپولیس هم باید خود را به من تحمیل کنند و ثابت کنند در حد و اندازه پرسپولیس‌اند. من از حالا کسی را از تیم خط نخواهم زد و در زمان باقی‌مانده به همه شانس خواهم داد.

برانکو درباره شناختش از سپاهان گفت:  این تیم کیفیت بالایی دارد. شیوه بازی‌ سپاهان از مربیان کرواتی مانند بوناچیچ و کرانچار بوده‌ و بر هیچ‌کس پنهان نیست فرکی بنای خود را روی این فوندانسیون چیده و من سپاهان را تیم بسیار خوبی می‌دانم که طرز و شیوه بازی آنها با همه تیم‌های ایرانی فرق دارد.

وی با اشاره به بازیکنان حاضر در سپاهان یادآور شد: سپاهان دو بازیکن ملی‌پوش بسیار خوب دارد و دو جوان بسیار خوب هم در این تیم هستند. هنوز هم بازیکن عزیز من محرم نویدکیا در این تیم بار اصلی بازی‌ها را روی دوش می‌کشد و بعد از این بازیکن نیز هادی عقیلی کاملاً در تیم مسلط است. سپاهانی‌ها در تمام نقاط‌شان بازیکنان خوبی دارند.

برانکو درباره اینکه آیا مربی ایرانی دیگری به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا نه، گفت: کریم باقری کنار ماست و در مدت زمان باقیمانده نیز برای اضافه شدن یک نفر دیگر به جمع‌بندی خواهیم رسید. برنامه ما بسیار فشرده است، به شکلی که هر سه روز یک بار باید مسابقه بدهیم و بعد از بازی فردا مقابل سپاهان نیز بلافاصله باید با لخویای قطر بازی کنیم. همین‌طور که زمان پیش می‌رود یکی‌یکی مشکلات و موانع را از راه‌مان برمی‌داریم و به خاطر اینکه زودتر به تیم مسلط شویم دو نفر از دستیاران سابق خودم را به ایران آوردم تا در بازی با النصر در ورزشگاه حضور داشته باشند و بلافاصله بعد از این بازی هدایت تیم را برعهده بگیرند که زمان را از دست ندهیم و تیم را آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود محمدرضا خلعتبری در ترکیب سپاهان به نفع پرسپولیس است یا به ضرر این تیم، گفت: من زیاد به سایر تیم‌ها نمی‌پردازم و خودم را وابسته به تیم خودم می‌کنم. فقط این را می‌گویم که در مسابقه آخر سپاهان موفق شد تراکتورسازی را شکست بدهد، خلعتبری در ترکیب این تیم حضور نداشت.

برانکو در پایان در واکنش به این سوال که آیا در مدت حضور در تیم ملی ایران احساس گروگان بودن داشتی؟ احساسی که کی‌روش دارد، تاکید کرد: نمی‌توانم به افکار کی‌روش ورود کنم. بعد از رفتن از ایران بارها گفتم 5 سال فوق‌العاده در تیم‌ملی ایران داشتم. به شخصه هرگز هیچ مشکلی در ایران نداشتم و هرگز احساس نکردم در ایران گروگان هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز