خبرگزاری کار ایران

در میان استقبال پر شور مردم و مسئولان؛

ملی پوشان کشتی آزاد به ایران بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۴۴۸

اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ لس آنجلس آمریکا، با استقبال پرشور علاقمندان به ورزش وارد تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در جام جهانی کشتی آزاد، با استقبال کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش، سیدهادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران بانک پاسارگاد و علاقمندان به این رشته وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شدند. 

ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک، علیرضا حیدری نایب رئیس و حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون، صادق‌پور مدیر امور پشتیبانی، رفیعی مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان بانک پاسارگاد، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، عسکری محمدیان دارنده مدال‌های نقره جهان و المپیک، گرشاسبی و حسین‌زادگان مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های تهران و مازندران، مازیار ناظمی  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ثمربخش و وظیفه خواه و عزیزی روسای هیات‌های کشتی مازندران، آذربایجان شرقی و تهران از دیگر مسئولان حاضر در مراسم استقبال از ملی‌پوشان بودند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ که در لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد، در مرحله گروهی ابتدا ۸ بر صفر از سد بلاروس گذشت و سپس با نتایج مشابه ۷ بر یک از سد ترکیه و تیم قدرتمند آذربایجان عبور کرد. آزادکاران ملی‌پوش ایران سپس در فینال جام جهانی مقابل آمریکا به روی تشک رفتند و در پایان با برتری ۵ بر ۳ جام قهرمانی را بالای سر بردند، پرچم مقدس ایران را در خاک آمریکا به اهتزاز درآوردند و برای ششمین بار قهرمان این مسابقات شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز