خبرگزاری کار ایران

عبدی تمایلی به دستیاری نداشت؛

نژادفلاح: کریمی بخواهد دستیار دوم برانکو می‌شود/قائم‌مقام سیاسی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۸۶

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر علی کریمی بخواهد به عنوان دستیار دوم برانکو به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمدحسین نژادفلاح که در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان سازمان‌لیگ در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: علاقه‌مند بودیم حسین عبدی در کادر فنی باقی بماند اما پس از بازی با تیم النصر عملا کنار تیم حضور نداشت. صراحتا به عبدی گفته بودم او را به عنوان یکی از دستیاران ایرانی برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس در نظر داریم اما او علاقه داشت سرمربی شود و تمایلی به کمک به پرسپولیس نداشت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی کریمی ، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و کریم باقری 4 گزینه ما برای حضور در کادر فنی بودند که از این جمع فقط حضور باقری در پرسپولیس امکان‌پذیر شد. کریمی و مهدوی‌کیا قصد دارند برای گذراندن دوره های مربیگری به خارج از کشور سفر کنند اما اگر کریمی بخواهد در ایران بماند به عنوان دستیار دوم به کادر فنی اضافه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که پس از آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس چه می‌شود گفت: این سئوالی حقوقی است و کس دیگری باید پاسخ آن را بدهد اما من به عنوان قائم‌مقام باشگاه و با تمام اختیارات مدیرعامل به پرسپولیس آمدم، نه به عنوان قائم مقام حمیدرضا سیاسی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز