خبرگزاری کار ایران

با کارلوس به توافق رسیدیم؛

کفاشیان: هر دو خواسته کی روش را پذیرفتیم/نماینده وزارت ورزش قول حمایت داد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۵۹

رئیس فدراسیون فوتبال از توافق نهایی با کارلوس کی روش خبر داد و گفت: در جلسات فشرده اخیر موانع و اختلافات برای ادامه همکاری با کی روش مرتفع شد و وی همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی همکاری اش را با فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان درباره آخرین نتایج مذاکرات خود با کارلوس کی روش اظهار داشت: پیش از سال جدید و قبل از دو دیدار دوستانه اخیر، با کی روش مذاکرات مختلفی داشتیم و در این جلسات قانع شدیم که او نمی خواهد در ایران بماند.

کفاشیان افزود: در آخرین بحث، قرار شد وزارت ورزش نماینده ای را معرفی کند تا در مذاکرات ما با کی روش حضور داشته باشد و قضاوت کند. حسنی خو از سوی وزارت ورزش در جلسه هفت ساعته ما با کی روش حضور داشت و در این جلسات درباره تمام مسایل گفت‌وگو و تبادل نظر شد و در پایان این جلسات قرار شد کی روش بماند و کار را ادامه دهد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی در این جلسات، دو درخواست اصلی داشت؛ نخست اینکه حمایت مادی و معنوی از تیم ملی برای حضور در رقابت های مقدماتی و نهایی انتخابی جام جهانی که فردا مرحله نخست آن قرعه کشی می شود، صورت گیرد. او هیچ درخواستی برای خودش نداشت و تنها مسایل مادی تیم ملی را مدنظر داشت.

کفاشیان اضافه کرد: مسئله دوم این بود که کی روش اعتقاد داشت مورد حمایت بخشی از ورزش نیست و این احساس را دارد که برخی آمدند تا او را حذف کنند اما وقتی نماینده وزارت ورزش حمایت خود را اعلام کرد، نظر کی روش برگشت و قرار شد در ایران حضور یابد و مجددا سکان تیم ملی را بر عهده گیرد.

وی که در برنامه 90 سخن می گفت، ادامه داد: در روزهای آینده چند جلسه دیگر نیز با کی روش درباره نحوه ادامه کار خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلساتی که با کی روش داشتیم، حسنی خو اطمینان داد که حمایت های مادی و معنوی و بویژه حمایت های معنوی انجام شود. خوشبختانه حمایت‌های مردمی نیز بسیار زیاد است و انتظار داریم ارگان ها و نهادها طرف حساب شان در بحث تیم ملی، فدراسیون باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز