خبرگزاری کار ایران

افشارزاده عنوان کرد:

پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال تا پایان هفته/ قول مدیرعامل به پرویز مظلومی

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۳۰

مدیر عامل باشگاه استقلال از پرداخت بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان این تیم تا پایان هفته جاری خبر داد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در فاصله 5 هفته به پایان لیگ تنها 30 درصد از قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت شده و این زیبنده باشگاه پرطرفدار استقلال نیست گفت: با حضور آقای سبک دست نماینده حامی مالی باشگاه مبلغ قابل توجهی به باشگاه تزریق شده که درصدد هستیم بخشی از این مبلغ را به مطالبات بازیکنان و بخشی را نیز به سایر بدهی های باشگاه اختصاص دهیم.

افشارزاده با بیان اینکه باشگاه از نظر مالی در شرایط بحرانی قرار دارد، تصریح کرد: با تلاش اعضای هیات مدیره و حامیان مالی درصددیم تا مقطع فعلی را پشت سر بگذاریم و این شرایط کمترین تاثیری در عملکرد تیم نداشته باشد.

وی در مورد اعتراض هفته گذشته بازیکنان استقلال و حتی حاضر نشدن برخی از آنها در تمرینات تیم گفت: بازیکنان استقلال تا همین جا هم با فداکاری برای استقلال تلاش کردند و باید قدردان تلاش و زحمات آنها باشیم. البته شرکت نکردن در تمرینات باشگاه را نمی‌پسندم و اعتقاد دارم این شرایط برای همه است و نباید برخی ها خودشان را از بقیه جدا تصور کنند.

افشارزاده تاکید کرد: همانطور که گفتم ظرف این هفته یا اوایل هفته آینده بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم تا با روحیه بالایی برای قهرمانی با حریفان خود رقابت کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره حضور پرویز مظلومی در باشگاه استقلال تصریح کرد:باشگاه استقلال خانه مظلومی است و ایشان هر وقت بخواهند می توانند به باشگاه بیایند. حضور وی برای مطالبات دو فصل گذشته اش بود که به او قول دادیم بزودی بدهی باشگاه را پرداخت کنیم.

مشکلات مالی باشگاه استقلال و شرایط بحرانی این باشگاه در حالی مطرح می شود که سبک دست عضو جدید هیات مدیره استقلال که به تازگی از وزیر ورزش حکم گرفته عنوان کرده تاکنون 18 میلیارد تومان به باشگاه استقلال پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز