خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی آزاد- آمریکا؛

مصاف آزادکاران ایران و آذربایجان پای فینال/ میزبان حریف احتمالی شاگردان خادم

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۹۲

تیم‌های کشتی ایران، آمریکا و آذربایجان بیشترین شانس حضور در دیدار فینال جام‌جهانی کشتی‌آزاد را دارند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد 2015 در شهر لس آنجلس آمریکا در حال برگزاری است که پس از برگزاری دو مرحله از رقابت‌های مقدماتی  در گروه یک تیم آمریکا با 2 پیروزی، تیم‌های روسیه و مغولستان با یک پیروزی و تیم کوبا بدون پیروزی به کار خود ادامه می‌دهند.

در گروه 2 نیز تیم‌های ایران و آذربایجان هر کدام با 2 پیروزی و تیم‌های ترکیه و بلاروس نیز با 2 شکست و بدون پیروزی به کار خود ادامه می‌دهند. تیم ایران برای حضور در دیدار فینال این رقابت‌ها باید در یک دیدار حساس، ساعت 24 بامداد مقابل تیم آذربایجان قرار بگیرد.

در گروه یک این رقابت‌ها با توجه به پیروزی تیم آمریکا مقابل تیم روسیه احتمال حضور این تیم در دیدار فینال زیاد است و این تیم نیز برای حضور در دیدار فینال تیم مغولستان را پیش رو دارد. همچنین دیدار رده‌بندی ساعت 3:45 بامداد و دیدار فینال ساعت 5:15 بامداد دوشنبه برگزار خواهد شد.

مسابقه تیم ایران برابر آذربایجان و دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها به طور مستقیم از شبکه 3 سیما و شبکه‌جهانی جام‌جم برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز