خبرگزاری کار ایران

تکواندوی نوجوانان آسیا – چین‌تایپه

جبران نتایج روز نخست توسط پسران/اموری و حسینی از دور رقابت‌ها کنار رفتند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۶۵۸

روز دوم از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب ۵ پیروزی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا روز گذشته با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور به میزبانی چین‌تایپه آغاز شد که در روز دوم 6 عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود رفته و صاحب 5 پیروزی و 2 شکست شدند.

فاطمه اموری در وزن ۴۹- کیلوگرم دختران در پیکار با نماینده کره‌جنوبی ۱۹ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. در وزن  ۵۲- کیلوگرم مبینا بابالو ابتدا در پیکار با نماینده قزاقستان ۱۸بر ۹ به برتری دست یافت و سپس حریفی از فیلیپین را ۵ بر یک از پیش رو برداشت. ضمن اینکه روناک حسینی در وزن ۵۵- کیلوگرم در مبارزه با حریفی از چین ۵ بر یک بازنده شد و از دور مسابقات کنار فت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم پسران میرهاشم حسینی ۲۸ بر ۱۴  نماینده کشور میزبان را شکست داد. هادی تیران در وزن ۵۹- کیلوگرم ۱۲بر۳ چین را از پیش رو برداشت و در وزن  ۶۳- کیلوگرم علیرضا علیاری در پیکار با نماینده ویتنام ۱۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

اعزام گروه دوم به تایپه

چین‌تایپه میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان و در ۲ بخش کیوروگی و پومسه و هچنین مسابقات پاراتکواندو است که بعد از پایان مسابقات نوجوانان سایر رقابت‌ها طبق برنامه آغاز و روز جمعه هفته جاری به پایان خواهد شد. طبق برنامه تیم‌های ملی تکواندو در ۳ گروه راهی تایپه می‌شوند.

از همین روی دومین گروه کاروان تکواندوی ایران، تیم ملی نونهالان دختر و پسر کیوروگی و تیم ملی نونهالان و نوجوانان پومسه دختر و پسر بود، که شب گذشته (شنبه) ساعت ۲۲:۴۵ از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی محل مسابقات شد.

مسابقات پومسه در ۲ رده سنی نونهالان (اولین دوره) و نوجوانان (سومین دوره) روز سه‌شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد و نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی رده سنی نونهالان، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ فروردین‌ماه) پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز