خبرگزاری کار ایران

رایزنی برای حل مشکلات‌مالی؛

اسدی: دنبال حاشیه و هیاهوگری نیستیم/ برای مجمع شفاف‌سازی مالی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۶۰۰

دبیرکل فدراسیون‌فوتبال با بیان اینکه برگزاری مجمع‌سالیانه فدراسیون نیاز به فراهم شدن مقدمات و آمادگی‌هایی دارد، گفت: برای اعضای مجمع شفاف‌سازی مالی خواهیم کرد.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به درخواست اعضای‌مجمع، در حال تدوین گزارش مالی شفاف فدراسیون‌فوتبال هستیم تا هرگونه ابهام در این زمینه از بین برود و بتوانیم گزارش‌مالی روشن و کاملی از وضعیت مالی فدراسیون ارائه کنیم و ظرف یکی - دو ماه آینده مجمع فدراسیون را تشکیل دهیم.

اسدی در ادامه در مورد مشکلات‌مالی فدراسیون‌فوتبال و تامین هزینه‌های بالای آماده‌سازی تیم‌های ملی یادآور شد: فدراسیون برای پشتیبانی از برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی و پرداخت دستمزد کادر فنی با کمبود بودجه و اعتبارات روبروست اما با رایزنی‌های لازم در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات مورد نیاز از منابع مختلف زمینه فعالیت تیم‌های پایه و اجرای منظم برنامه تیم‌های ملی را فراهم کنیم تا وقفه‌ای در برنامه‌های کادر فنی تیم‌های رده‌های مختلف ایجاد نشود.

دبیرکل فدراسیون‌فوتبال با تاکید بر اینکه رویه ما در اداره فدراسیون‌فوتبال پرهیز از حاشیه و هیاهوگری است، یادآور شد: اعتقاد دارم از فضای پرحاشیه هیچ کسی سود نمی‌برد و انرژی که باید صرف بهبود و اصلاح امور شود در جهات جانبی به کار گرفته می‌شود که این فضا شرایط مطلوبی برای کار و اجرای تفکرات تیم مدیریتی نخواهد بود.

وی درباره آخرین وضعیت مذاکره با کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری با تیم ملی تصریح کرد: علی کفاشیان به طور جدی مذاکره با کی‌روش را پیگیری می‌کند و گویا به توافقاتی نیز رسیده‌اند و تصور نمی‌کنم مشکلی برای ادامه همکاری با این مربی پرتغالی وجود داشته باشد. از ابتدا هم موضع فدراسیون و هیات‌رئیسه همین بود ولی عده‌ای با غبارآلود کردن فضا به دنبال اهداف دیگری بودند که ماهیت آنها برای ما مشخص شد.    

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز