خبرگزاری کار ایران

۵۰ بازی خواسته کارلوس از فدراسیون

کفاشیان: کی‌روش می‌ماند اما با اجرایی شدن برخی موارد/ ادعای مالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۵۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش تا حدی قبول کرد همکاری‌اش را با ایران ادامه دهد، اما این مسئله مشمول مواردی است که باید اجرا شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان در پایان جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش درباره این جلسه گفت: ابتدا از حسنی خو – نماینده وزارت ورزش و شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که پیگیر قضیه ماندن یا رفتن کی‌روش بودید .

وی افزود: در این نشست به دنبال این بودیم که مشکلات پیش آمده بین ما و کی‌روش را حل کنیم، نشستی، بیش از 7ساعت طول کشید و همه مسائل توسط کی‌روش، من و حسنی‌خو گفته شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بحث‌های زیادی در نشست ما مطرح شد که به آنها قبلا اشاره کرده‌ بودم اما در مورد اینکه حالا کی‌روش با ما ادامه همکاری خواهد داد یا نه باید بگویم او تا حدی قبول کرد همکاری‌اش را با فدراسیون فوتبال ایران ادامه دهد اما این مسئله مشمول مواردی است که باید اجرا شود.

کفاشیان در ادامه بیان کرد: کی‌روش دغدغه‌هایی درباره مسائل مالی، امکانات، کمپ و نبودن بازی‌های تدارکاتی دارد که ما باید تلاش کنیم خواسته‌های او را در این زمینه برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون افزود: در نشست‌خبری پیشین من گفته بودم 80 درصد احتمال رفتن کی‌روش خواهد بود اما الان باید بگویم آن 80 درصد به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده و احتمال ماندن او بیشتر شده است. هرچند به طور قطع نمی‌توان گفت کی‌روش می‌ماند یا خیر اما با توجه به جلسه‌ای که امروز داشتیم و کمک‌هایی حسنی‌خو انجام داد تا دغدغه‌های‌ کی‌روش کاهش پیدا کند، تا میزان زیادی مشکلات حل شد

 رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: با توجه به جلسه‌ای که داشتیم به صورت کلی صحبت‌هایی انجام شد و بحث درباره مسائل مدیریتی تیم ملی و مشکلات مالی بود. مسائلی که کی‌روش درباره مشکلات مالی گفته مربوط به بحث دستمزد خودش نیست و او در این خصوص هیچ ادعایی ندارد، بلکه بحث مسائل تدارکاتی تیم ملی تا جام جهانی 2018 روسیه است که می‌خواهد حدود 50 بازی برگزار کنیم و این بازی‌ها نیاز به اردو و تدارکات دارد که باید مسائل مالی آن حل شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز