خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه ۲۵؛

سایپا 3 – صبا صفر؛ حرکت خودروسازان به بالای جدول

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۴۸

دیدار تیم‌های سایپای‌البرز و صبای‌قم با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان جلالی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های سایپای‌البرز و صبای‌قم در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساعت 17:30 امروز با قضاوت جمشید محمدی در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد و تیم میزبان  در پایان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، سجاد مشکل‌پور، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی‌دوست، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، محمد نزهتی، حکیم نصاری و میلاد می‌داودی

ترکیب صبا: مهرداد طهماسبی، مسعود حق‌جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، وحید علی‌آبادی، جواد کاظمیان و حسین کوشکی  

صبای قم دقیقه 10 بازی با خطای ابراهیم صادقی روی ایوب کلانتری یک ضربه پنالتی به دست آورد.. خود کلانتری پشت این توپ ایستاد و آن‌را از کنار دروازه به بیرون زد تا نتیجه بازی تغییر نکند.

10 دقیقه بعد نوبت به سایپای‌ها رسید که با خطای دروازه‌بان حریف صاحب پنالتی شوند. مهدی شیری این توپ را درون دروازه طهماسبی جا داد تا سایپا را یک برصفر پیش بیاندازد. طهماسبی هم پس از این پنالتی با کارت زرد داور جریمه شد.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.

سایپا در  56 نیمه دوم هم با شوت محکم صادقی از بیرون محوطه جریمه  دروازه صبا را باز کرد تا با 2 گل از حریف پیش بیفتد. کاپیتان سایپا 3 دقیقه پس از این گل از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 78 میلاد میداودی داخل محوطه جریمه صبا صاحب یک موقعیت گل شد اما او توپ را در دهانه دروازه به علی زینالی سپرد تا با یک بغل پای ساده گل سوم سایپا را به ثمر برساند.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود سایپا تمام شد تا شاگردان جلالی 37 امتیازی شوند و همچنان پس از ذوب‌‌آهن در رتبه هفتم قرار بگیرند.

صبا هم با این شکست، با 32 امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز