خبرگزاری کار ایران

شرایط ما و فولاد یکسان است؛

منصوریان: مقابل فولاد جایی برای اشتباه نداریم/موافق ماندن کی روش هستم

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۰۱

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌ شرایط ما و فولاد خوزستان یکسان است و در یک وضعیت مشابه به مصاف یکدیگر می‌رویم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت:‌ قبل از ورود به مسائل فنی مهم‌ترین مسئله برای مان انجام ریکاوری مناسب است. دو شب پیش از عربستان به ایران بازگشتیم و فولاد ظهر روز بعد از عربستان به ایران آمد. این لیاقت را داشتیم که بعد از دیدار مقابل الشباب عربستان به مناسک حج برویم و در شرایطی که بسیار خسته هستیم به فولاد خوزستان برخورد کرده‌ایم. تنها شانس ما این است که رقیب اهوازی هم این شرایط را پشت سر گذاشته است.مسابقه ما سه‌شنبه انجام شد و روز بعد به حج رفتیم و سپس به ایران بازگشتیم و این در حالی است که فولاد خوزستان چهارشنبه شب بازی کرد و فردای همان روز به ایران بازگشت.

وی افزود: باید ریکاوری کنیم و تیم قبراقی را آماده حضور در این مسابقه کنیم. جوانان نفت تهران این اطمینان را به ما می‌دهند که در مسابقه فردا با تغییراتی به میدان برویم چند روز بعد از این مسابقه باید با ذوب آهن بازی کنیم. فشردگی لیگ بسیار زیاد است و باید در این اوضاع تحمل‌مان را بالا ببریم.

منصوریان در ادامه در مورد فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد خوزستان تیمی قابل احترام است که در بخش بازیکن‌سازی عملکرد خوبی داشته است. آنها 15 سال است که در بخش آکادمی فعالیت خوبی دارند. تلاش فولاد برای گرفتن سهمیه آسیا است و ما می‌خواهیم در کورس بمانیم. هر لغزشی می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد. هیچ جایی برای اشتباه نداریم و برای اعتبار نفت تلاش می‌کنیم. جوانان نفت جای‌ خود را در دل سردار پیدا کرده‌اند. ما پیروزی مقابل الشباب را در عربستان گذاشتیم و شادی آن برای مردم مانده است. تنها تمرکز ما در حال حاضر به مسابقه مقابل فولاد خوزستان است.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سئوال که با توجه به پیروزی نفت تهران آنها از لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به فولاد خوزستان دارند، تأکید کرد: هر دو تیم در لیگ شرایط خاص خودشان را دارند. آنها برای جبران نتیجه شکست مقابل الهلال به میدان می‌آیند و ما هم باید توان‌مان را ثابت کنیم. اگر با تیمی به غیر از فولاد مثل تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داشتیم توازن به هم می‌خورد اما هر دو تیم با هم از عربستان بازگشته‌اند و با هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند. این پیروزی از یک طرف برای مان مثبت بوده و از یک طرف هم می‌تواند جنبه منفی داشته باشد و غرور کاذبی در بازیکنان ایجاد کند. در لیگ شرایط خاص خودمان را داریم و کارمان سخت است.

منصوریان در مورد اینکه آیا دوست دارد در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش صحبت کند، گفت: مشکلی برای صحبت کردن ندارم چرا که حرفم به خاطر پرچم سه رنگ ایران است. موافق حفظ کی‌روش هستم. همچنین حفظ اعتبار فوتبال ایران هم مهم است. نباید ناخواسته کاری کنیم که کی‌روش و فدراسیون روبه‌روی هم قرار بگیرند. با برگزاری یکی دو نشست می‌توان این مسئله را حل کرد. علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال را می‌شناسم و سال 68 با او همبازی بودم. اسدی فرد منطقی است و می‌توان این مسئله را درست کرد.

وی تأکید کرد: اگر هدف ما در بحث سربلندی پرچم ایران باشد سایر مسائل به راحتی حل می‌شود. حفظ کی‌روش به فوتبال ما کمک می‌کند و نباید کی‌روش با فدراسیون روبه‌روی هم قرار بگیرند. این کار هم به ضرر مملکت و هم باعث دشمن‌تراشی می‌شود. وزیر ورزش با نگاه مثبت به این مسئله وارد شود. حتی با آوردن دلایل قاطعانه برای آن 12 درصدی که مخالف ماندن کی‌روش بودند سعی کنیم آنها را با تصمیم‌مان راضی نگه داریم. اگر به نقطه‌ای که قبل از بازی با کره و آرژانتین در آن بودیم بازگردیم و آن جو به وجود بیاید خیلی از مشکلات حل می‌شود. شما دیدید کی‌روش به چه شکلی پرچم ایران را دور گردن و دست خود انداخت. او فردی قابل احترام است. با توجه به نزدیکی که با این مربی داشتم او را مدل ایرانی‌ها می‌بینم. یکی از دلایلی که او می‌خواهد در ایران بماند به خاطر علاقه‌ای است که مردم ایران به او دارند و بحث مالی فقط نیست. کی‌روش از لحاظ مالی نیازی به این پول‌ها ندارد. بر خلاف چهره خشن او فردی بسیار احساسی است و هیچ انتخاب دیگری جز ایران در خلیج فارس ندارد. نباید این شکاف عمیق را بیشتر کنیم و وزیر ورزش و کفاشیان باید با ورود به این مسئله این مشکلات را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز