خبرگزاری کار ایران

امور مجامع وزارت ورزش خبر داد

برگزاری 18 مجمع عادی در 6 ماهه نخست سال/انتخابات دوومیدانی در مرحله بررسی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۶۸

امور مجامع وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مجمع عادی و سالانه 18فدراسیون باقیمانده در شش ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع عادی سالانه فدراسیون های بدمینتون، شطرنج و کبدی به ترتیب در روزهای31 فروردین ،13 و 16 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همچنین انتخابات فدراسیون های بسکتبال، تنیس روی میز، وزنه بردای،بوکس، پزشکی‌ورزشی و دو ومیدانی باقی مانده که از بین آنها انتخابات فدراسیون های بیماران خاص و پیوند اعضا در 25 فروردین و وزنه برداری در 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همچنین ریاست چهارساله افشین داوری و محمدرضا داورزنی در فدراسیون های دوومیدانی و والیبال ششم و بیست و سوم بهمن ماه جاری به پایان رسید.

انتخاب سرپرست فدراسیون دو و میدانی هم در مراحل بررسی است که زمان ثبت نام از نامزدهای این فدراسیون طی این هفته اعلام می شود.

پیش تر مجامع عادی سالانه فدراسیون های ورزش های سنتی و بومی، کبدی، هاکی ، کونگ‌فو، سه گانه، جانبازان ومعلولین، ووشو، سوارکاری، والیبال، موتورسواری ،ژیمناستیک ، بدمینتون، چوگان، تنیس، شمشیربازی، قایقرانی ،تیروکمان، اسکیت، تکواندو، اسکوواش، نابینایان و پهلوانی در سال گذشته به ریاست نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز