خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ یک بسکتبال

شهرداری اراک و کاله مازندران در یک‌قدمی فینال/ روز ناکامی تهرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۵۴

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور با برتری تیم‌های شهرداری اراک و کاله مازندران برابر نیروی زمینی و شیمیدر تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دور اول دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ یک بسکتبال ایران، دیروز با برگزاری 2 دیدار در تهران و اراک آغاز شد و تیم‌های شهرداری اراک و کاله مازندران به ترتیب برابر نیروی زمینی و شیمیدر تهران به برتری رسیدند.

شهرداری اراک که در خانه پذیرای نیروی زمینی بود، موفق شد در یک بازی برتر با حساب 89 بر 78 حریف خود را شکست دهد. دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی جمعه 28 فروردین در سالن اختصاصی نیروی زمینی تهران برگزار می‌شود.

در دیگر بازی این مرحله، شیمیدر تهران در سالن آزادی میزبان کاله مازندران بود. بازیکنان تیم میهمان مقابل شیمیدر که از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیاد، نمایش بسیار خوبی در زمین ارائه دادند و حتی موفق شدند 8 امتیاز نیز از حریف خود پیش بیافتند. شیمیدر  در چند ثانیه پایانی با جبران امتیازات از دست رفته بازی را به تساوی کشاند اما کاله در ثانیه پایانی شوتی روانه سبد میزبان کردند که با به ثمر نشستن این توپ، کاله در پایان موفق شد به برتری 58 بر 56 برسد. دیدار دوم این دو تیم هم جمعه این هفته در بابل برگزار می‌شود.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ یک بسکتبال، 2 از 3 برگزار می‌شود و تیم‌های شهرداری اراک و کاله بابل در صورت پیروزی در دیدارهای بعدی، راهی فینال می‌شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز