خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی-کره‌جنوبی؛

آغاز رقابت بانوان ایرانی برای کسب سهمیه المپیک/تلاش احمدی برای رسیدن به فینال

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۱۰

دومین روز از مسابقات تیراندازی جام‌جهانی کره‌جنوبی فردا 22 فروردین در حالی آغاز می‌شود که نمایندگان ما در تفنگ ۱۰ متربانوان، تپانچه ۵۰ متر مردان و ۲۵ متر بانوان و ۵۰ متر تفنگ درازکش به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایلنا، در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان، الهه احمدی، نرجس امام قلی‌نژاد، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام‌بزرگ و صفیه صحراگرد برای رسیدن به مدال به مصاف حریفان خود که دارای مدال‌های جهانی هستند، می‌روند.

اما در بخش دیگر از حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات، محمد احمدی تنها تپانچه زن مرد کشورمان دیروز در گروه یا راند اول رشته تپانچه ۵۰ متر مردان توانست در رده چهاردهم قرار گیرد . به مرحله مقدماتی راه یافت که برای رسیدن به فینال، فردا به مصاف حریفان خود می رود. همچنین در رشته تپانچه ۲۵ متر، الهام هریجانی، فاطمه حسینی، بهناز غلامی و سارا میرابی برای رسیدن به مدال در خط آتش قرار می گیرند.

اما از دیگر رشته‌هایی که فردا در مسابقات جام جهانی کره جنوبی برگزار می‌شود می‌توان به تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان اشاره کرد که نمایندگان کشورمان متشکل از مهدی جعفری پویا، پوریا نورزیان و حسین باقری حضور خواهند داشت.

جعفری‌پویا دهم شد، باقری هفدهم

همچنین مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر در حالی به پایان رسید که مهدی جعفری‌پویا علی‌رغم پنجمی در راند اول در مجموع جایگاه دهم را از آن خود ثبت کرد. مسابقات تفنگ ۱۰ متر مردان در دو راند برگزار شد که در راند اول، مهدی جعفری‌پویا با امتیاز ۶۲۵٫۳ و حسین باقری با امتیاز ۶۲۱ در بین 51 تیرانداز جهان در مکان پنجم و هفدهم قرار گرفتند. همچنین پوریا نوروزیان دیگر نماینده ما در این رشته در راند دوم به مصاف حریفان خود رفت که از بین 47 تیرانداز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

اما با پایان این 2 راند، مهدی جعفری‌پویا با اختلاف 7 دهم از فینال باز ماند و در جایگاه‌ دهم ایستاد و  پوریا نوروزیان و حسین باقری توانستند به ترتیب در مجموع ۹۸ تیرانداز برتر جهان در مکان‌های بیست و نهم و سی و یکم بایستند. در این گروه کشورهای چین، آلمان، کره، مجارستان، روسیه، ایتالیا و صربستان راهی فینال مسابقات تفنگ ۱۰ متر مردان شدند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جنوبی با حضور ۶۸ کشور جهان از ۲۰ فروردین لغایت ۲۷ فروردین در شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در این مسابقات توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز