خبرگزاری کار ایران

۶ بازی حذفی پیش‌رو داریم؛

قلعه‌نویی: استقلال با شکست ذوب‌آهن به جدول بازمی‌گردد/ عمر و عاص را همه می‌شناسند!

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۶۳

سرمربی استقلال معتقد است تیم‌اش با شکست ذوب‌آهن به جدول مسابقات برمی‌گردد. وی اظهار کرد به بازیکنانم گفته‌ام که 6 بازی حذفی پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌‍نویی ‌در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن گفت : به جامعه رسانه مجددا درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت می‌گویم. میلاد اسلامی کسی بود که برخلاف یک نفر که عمروعاصی است برای قلم خود ارزش قائل بود.برخلاف آقای عمروعاصی که به دلیل ارتباط فامیلی که دارد همه کاره ورزش شده، میلاد انسانی متعهد بود. ای کاش همه از این ارتباطات فامیلی داشتند. من هم برای این دو جوان عزیز و میلاد اسلامی عزیز طلب مغفرت می‌کنم و خدا روحشان را شاد کند.

وی درباره دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: ما در بازی قبل هم خوب بازی کردیم. حالا کرار به ما اضافه شد و آماده‌ بازی هستیم. ما محکوم به بردیم و بازیکنانم بسیار با انگیزه‌اند. در نهایت هم نتیجه بازی دست خدا است.

قلعه‌نویی با اشاره به تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: ذوب‌آهن از لحاظ مالکیت توپ بهترین تیم ایران است و قاسم حدادی‌فر یکی از بهترین بازیکنانی است که قبلاً هم با من کار کرده است. یکی از اهداف آن‌ها تله‌گذاری و ضد حمله است. ذوب‌آهن مدیر بسیار خوبی مثل آقای سعد محمدی و سعید آذری دارد ضمن آنکه گل‌محمدی یکی از مربیان خوب ایران است ما نباید از نقش آذری را در نایب‌قهرمانی آسیایی ذوب‌آهن از یاد ببریم.

سرمربی تیم استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال توضیح داد: ما هنوز نا امید نیستیم و به بازیکنانم گفتم که 6 بازی حذفی پیش رو دارید. امسال به ما ظلم شد و از زمانی که ما قهرمان شدیم تا الآن نتوانستیم تمرین درست و حسابی داشته باشیم.

قلعه‌نویی افزود:‌ شما ببینید قبل از بازی با شیلی به ما گفتند یعقوب کریمی را به شیلی بفرستید. در حالیکه مهرداد جماعتی خیلی آماده بود و یعقوب کریمی مصدوم حتی خود یعقوب کریمی مصاحبه کرد و تیم پزشکی را هم گفت که این بازیکن مصدوم است. این نفرات می‌خواستند مثل بازی با عراق همه چیز را به گردن من بیندازند مثل باختی که به عراق داشتیم وقتی ماجدی به من گفت کریمی را می‌خواهند من از او سؤال کردم مطمئنی کریمی را می‌خواهند چون او مصدوم است! آقایان پروژه‌سازی کردند تا ما تیم خوبی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برای ما حاشیه‌سازی کردند اما زمان همه چیز را مشخص می‌کند که در این دو سال گذشته آقایان دست به هر کاری زدند که استقلال با قلعه‌نویی نتیجه نگیرد  شاید یک روز ما هم نباشیم اما بعد‌ها مشخص می شود چه خیانت‌های به استقلال کردند که این تیم با قلعه‌نویی نتیجه نگیرد ولی ما به آینده امیدواربم و بازی با ذوب‌آهن می‌تواند ما را به جدول برگرداند.

سرمربیر استقلال ادامه داد: معلوم نیست چه فضای دیکتاتوری در آنجا وجود دارد که بازیکن جرأت ندارد کاری انجام دهد. شما ببینید حیدری را برده‌اند و حتی از او یک عکس MRI نگرفته‌اند. متأسفانه بازیکن ما را برده‌اند و در حالیکه او مصدوم است به تهران نفرستاده‌اند.

قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود عمروعاص کیست؟ گفت:‌ یک نفر است که همه او را می‌شناسند!

در ادامه خبرنگاری پرسشی مطرح کرد که مدیرروابط عمومی استقلال در اعتراض به این سوال نشست مطبوعاتی را لغو کرد. وی معتقد بود در هیچ نشست خبری چنین پرسش‌هایی مطرح نمی‌شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز