خبرگزاری کار ایران

این فوتبال نبود، دعوا بود؛

داسیلوا: هیچ‌جا چنین جوی ندیدم!‌/ تیمی که 9 امتیاز گرفته صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۲۹

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان با انتقاد از جو حاکم بر ورزشگاه آزادی اظهار کرد پرسپولیس ایران از گروه خود صعود کرده است.

خورخه داسیلوا پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان که با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید، گفت: این فوتبال نبود و بیشتر به یک دعوا شبیه بود. من جاهای مختلف دنیا مربیگری کرده ام ولی چنین وضعیتی را تا به حال ندیده بودم.

وی اضافه کرد: طبیعی بود که بازیکنان ما اینگونه رفتار کردند. از هنگامی که وارد تهران شدیم با ما بدرفتاری کردند. دیروز در کنفرانس گفتم پرسپولیس تیم خوبی است. پرسپولیس بازی را برد و لی منظور من جو بازی بود که به بازی نمی خورد.

سرمربی النصر درباره وضعیت بازی تیم‌اش توضیح داد: من اصلا ندیدم که بازیکنان تیمم وقت کشی کنند.  از همه مردم ایران تشکر میکنم و به پرسپولیس تبریک می گویم اما حال و هوای ورزشگاه خوب بود. هر دو نیمکت هم عصبانی بودند و با توجه به جو و شرایط بازی این موضوع طبیعی بود.

داسیلوا با اشاره به شرایط جدول گروه A ادامه داد: تیمی که ۹ امتیاز به دست آورد به دور بعد صعود می کند. ما هم در دو بازی دیگر تلاش می کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز