خبرگزاری کار ایران

لوشامپیونه؛

تساوی بدون گل موناکو و مون‌پلیه/ قهرمانی پی اس جی آسان‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۰۹

تیم فوتبال موناکو با تساوی بدون گل برابر مون‌پلیه، از کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال موناکو و مون‌پلیه، شب گذشته برگزار کننده آخرین دیدار هفته سی و یکم لوشامپیونه در ورزشگاه لویی دوم موناکو بودند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل تمام شد.

میزبان برای حضور در کورس قهرمانی و جانماندن از پاریس سنت‌‌ژرمن، لیون و مارسی، به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت و به همین دلیل از ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. حملات موناکو در پایان نیمه‌نخست ثمری در بر نداشت.

موناکو در نیمه دوم هم به بازی هجومی‌اش ادامه داد اما این تیم مون‌پلیه بود که برخلاف جریان بازی، دقیقه 52 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما لوکاس باریوس این پنالتی را از دست داد تا این دیدار حساس برنده نداشته باشد.

موناکو با این تساوی از مجموع 31 بازی 55 امتیاز دریافت کرده و در رده چهارم لوشامپیونه قرار گرفته است. پاریس سنت‌ژرمن با 62، لیون با 61 و مارسی با 57 امتیاز در رقابت‌های فوتبال لیگ فرانسه به ترتیب اول تا سوم‌اند.

دیشب همچنین از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فرانسه تیم‌ اوسر در زمین خود میزبان گنکام بود و با برتری یک برصفر برابر این تیم به مرحله نیمه‌نهایی این جام راه ‌یافت.

فردریک ساماریتانو دقیقه 15 تنها گل تیم اوسر را به ثمر رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز