خبرگزاری کار ایران

فوتبال باشگاهی آلمان؛

ولفسبورگ و دورتموند به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کردند/ مدعیان در انتظار بایرن‌مونیخ

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۰۸

تیم‌های فوتبال ولفسبورگ و بروسیا دورتموند با برتری مقابل حریفانشان به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی آلمان دیشب با انجام 2 دیدار آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها ولفسبورگ در ورزشگاه فولکس‌واگن آرنا میزبان فرایبورگ بود و در پایان با تک گل دقیقه 72 ریکاردو رودریگز که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده شد و به مرمحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

دیشب و در دیگر دیدار این مرحله، بروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان هافن‌هایم بود و موفق شد در وقت‌های اضافی این تیم را مغلوب کند.

دقیقه 19 این دیدار ابتدا نون سوبوتیچ، مدافع پیش‌تاخته دورتموند در پی یک ارسال کوتاه از روی نقطه کرنر با ضربه‌ای به توپ زد که پس از برخورد به تیر عمودی دروازه به گل نخست میزبان تبدیل شد اما کوین وولاند دقیقه 21 این گل را پاسخ داد. وولاند هم پس از ارسال کرنر روی دروازه دورتموند با ضربه‌ای چکشی توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

6 دقیقه بعد وولاند با اشتباه مرگ‌بار سوبوتیچ پشت سرمدافعان دورتموند صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توپ را از بالای دستان سنگربان سیاه و زردپوشان به گل دوم هافن‌هایم تبدیل کرد. این نیمه با برتری 2 بر یک تیم مهمان به پایان رسید.

دورتموند در نیمه دوم برای رسیدن به گل فشار زیادی روی خط دفاعی حریف آورد تا بالاخره دقیقه 57 اوبامیانگ پس از سانتر بلند بازیکنان دورتموند روی دروازه هافن‌هایم با پرشی درجا و ضربه سری دیدنی بازی را یک بار دیگر به تساوی بکشاند.

این نتیجه تا پایان 90 دقیقه قانونی تغییر نکرد تا سرنوشت تیم صعودکننده در وقت‌های اضافه یا ضیافت پنالتی‌ها مشخص شود. دقیقه 108 یک بار دیگر دورتموندی‌ها توپی را روی دروازه هافن‌هایم فرستادند اما مدافعان این تیم آن را نافص دفع کردند. توپ پشت محوطه جریمه به سباستین کل رسید تا شلیک مهارنشدنی این بازیکن در کنج دروازه حریف آرام بگیرد و دورتموند در نهایت این دیدار سخت و حساس را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود تمام کند.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان فرداشب با برگزاری دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و بایرلورکوزن دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز