خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ام لالیگا؛

اتلتیکومادرید 2 - رئال سوسیه‌داد صفر؛ گریزمان شاگردان سیمئونه را به کورس قهرمانی بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۰۶

تیم فوتبال اتلتیکومادرید با برتری 2 بر صفر برابر رئال سوسیه‌داد، امیدهایش را برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال سوسیه‌داد از هفته سی‌ام لالیگا ساعت 22:30 دیشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید آغاز شد و شاگردان دیگو سیمئونه در پایان به برتری 2 بر صفر رسیدند.

ترکیب اتلتیکو مادرید: اوبلاک، سیکوئرا،  میراندا،  خیمنز، خسوس گامز، ماریو سوارز، آردا توران، کوکه، تیاگو، گریزمان و تورس

ترکیب رئال سوسیداد: رولی، یوری، میکل گونزالس، زالدوآ، پاردو، زوروتوزا،  ژابی پریتو، برگارا، کاسترو، الستوندو و کانالس

اتلتیکو بازی را طوفانی آغاز کرد و تنها یک دقیقه و 30 ثانیه از سوت شروع این دیدار نگذشته بود که ضربه آردا توران از داخل محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه برخورد و در ادامه مدافعان سراسیمه سوسیه‌داد توپ را به کرنر فرستادند.

کوکه،  پشت این ضربه ایستاد. ارسال مواج کاپیتان اتلتیکو روی تیر یک با ضربه سر مدافع حریف به اشتباه توپ را درون دروازه رولی جای داد تا اتلتیکو دقیقه 2 به گل نخست‌اش برسد.

تنها 8 دقیقه بعد آنتوان گریزمان درون محوطه جریمه سوسیه‌داد حاضر شد و پس از  دفع‌توپ ناقص رولی در ریباند آن‌را به دومین گل اتلتیکو تبدیل کرد. بعد از این گل مادریدی‌ها شانس‌های دیگری هم داشتند اما این دیدار درنهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان دیگو سیمئونه تمام شد.

اتلتیکو با این پیروزی 65 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از بارسای 71 امتیازی و رئال مادرید 67 امتیازی چشم به هفته‌های باقیمانده این فصل لالیگا بدوزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز