خبرگزاری کار ایران

جام حذفی ایتالیا؛

فیورنتینا صفر -یووه 3 / صعود قاطعانه تورینی ها به فینال

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۰۵

تیم‌ یوونتوس موفق شد با برتری قاطعانه بر فیورنتینا راهی دیدار پایانی کوپادل‌ری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا در حالی ساعت 23:15 در ورزشگاه آرتمیو فرانچی فلورانس آغاز شد که دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه خانگی یوونتوس با شکست 2 بر یک میزبان به پایان رسیده بود.

ترکیب فیورنتینا: نتو، ساویچ، رودریگز، باسانتا، خواکین، فرناندز، آکوئیلانی، والرو، صلاح، آلونسو و گومز

ترکیب یووه: استوراری، لیخشتاینر، بونوچی، کیه لینی، اورا، ویدال، مارکیزیو، استورارو، پریرا، ماتری و موراتا

یووه در غیاب چند مهره کلیدی‌اش مانند پیرلو، بوفون، پوگبا و ته‌وس برای صعود به فینال باید 2 گل می‌زد و گلی دریافت نمی‌کرد. شاگردان آلگری بازی را خوب آغاز کردند و دقیقه 21 آلساندرو ماتری گل نخست یووه را به ثمر رساند.

بیانکونری‌ها دقیقه 41 با گل روبرتو پریرا به آنچه می‌خواستند رسیدند تا نیمه نخست را با برتری 2 بر صفر به سود خود تمام کنند.

میزبان که همه چیز را از دست رفته می‌دید در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده به میدان آمد اما این یووه بود که دقیقه 59 با ضربه محکم روبرتو بونوچی از روی خط شش‌قدم و در پی ارسال توپ از روی نقطه کرنر سومین گل تورینی‌ها را وارد دروازه نتو کرد تا کار فیورنتینا تقریباً تمام شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود یووه به پایان رسید تا شاگردان آلگری با برتری 4 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی دیدار پایانی کوپادل ری شوند و مونتلا و شاگردانش باز هم در جام حذفی ناکام بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز