خبرگزاری کار ایران

تبعات حمله به اتوبوس فنرباغچه؛

مسابقات داخلی فوتبال ترکیه تعلیق شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۹۱

حمله تروریست‌ها به اتوبوس تیم فنرباغچه، باعث تعلیق برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی و جام حذفی ترکیه شد.

به گزارش ایلنا، وزارت ورزش و سازمان لیگ فوتبال ملی ترکیه تصمیم گرفتند که مسابقات قهرمانی فوتبال باشگاهی این کشور معلق کند.

این تصمیم در پی حمله به اتوبوس حامل بازیکنان تیم فنرباغچه‌ گرفته شد. پس از پیروزی 5-1 فنرباغچه مقابل ریزسپور، در لیگ ترکیه بازیکنان و کادر فنی در حال بازگشت به استانبول بودند که افراد مسلح ناشناس به اتوبوس آنها حمله کردند. در پی این حمله راننده به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شد و پزشک‌ها تایید کردند یک شیء وارد سر او شده و باعث خونریزی شده است.

حسن چلینکایا، از اعضای هیئت مدیره باشگاه فنرباغچه، درباره این اتفاق گفت:«راننده ی ما با چیزی شبیه به گلوله آسیب دیده است. او اتوبوس را کنترل کرد ولی اگر نمی‌توانست، اتوبوس از جاده خارج می‌شد. این یک اتفاق شرم آور است. باشگاه همچنان در شوک قرار دارد. راننده در بیمارستان بستری شده و از شرایطش آگاه نیستیم. پس از تیراندازی،صورتش خونین شده بود.»

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، احمد داود اوغلو نخست وزیر این کشور و فدراسیون فوتبال ترکیه حمله به اتوبوس حامل کاروان تیم فنرباغچه را محکوم کردند.

وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا نیز این اقدام را نشانه‌ای از تروریسم و هراس‌افکنی در ترکیه پنداشت و آن را محکوم کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز