خبرگزاری کار ایران

پای نام ایران در میان است؛

انصاریان: خیلی‌ها برای پرسپولیس شمشیر کشیده‌اند/تیم نباید مقابل سعودی‌ها تنها بماند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۸۵

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دست‌های تیم بسته است و ما باید برای حمایت از تیم خودمان به ورزشگاه برویم و آنها را دست‌بسته جلوی عرب‌ها نیندازیم.

به گزارش ایلنا، علی انصاریان افزود: پرسپولیس شرایط سختی دارد. خیلی‌ها برای آن شمشیر کشیده‌اند و اگر هواداران پشت تیم و باشگاه را خالی کنند، این شمشیرها فرود می‌آید و شاید تنها راه جلوگیری از آن حضور در ورزشگاه برای اعلام حمایت باشد.

وی ادامه داد: من از شرایطی که حمید درخشان در آن قرار گرفت ناراحت شدم چون جدا از هر نامی ما درباره سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کنیم. حالا هم چه حسین عبدی و چه برانکو، جدا از اینکه در جای خودشان احترام دارند، به عنوان سرمربی پرسپولیس هم حرمت دارند و هواداران حتما این مساله را لحاظ کنند. حضور در ورزشگاه حمایت از فرد خاصی نیست. حضور هر یک از ما به معنای حمایت از تیم خودمان است. پرسپولیس بدون قهرمانی هم پرسپولیس است ولی بدون هوادار، دیگر خودش نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس که آماده می‌شود در پنجمین فیلم خود جلوی دوربین برود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال تمرین هستیم و تلاش دارم طوری برنامه‌ریزی کنم تا اگر بتوانم برای تماشای این بازی به وزرشگاه بروم. اعتقاد دارم وظیفه همه به عنوان پیشکسوت است که برای اعلام حمایت از پرسپولیس و برای نشان دادن بزرگی پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شویم، ضمن آنکه در این بازی پای نام ایران هم در میان است و بازی با تیم‌های عربی، بویژه عربستانی هم همیشه برای مردم ما حساسیت خاصی داشته است. نباید جلوی آنها کم بیاوریم. پرسپولیس برای ایران است. چه خودش به عنوان یک تیم فوتبال و چه نامش از نظر تاریخی نمادی از ایران است و اگر ببازد، این باخت برای تمام ایران و تک تک ایرانی‌ها است.

بازیکن سابق سرخ‌پوشان تصریح کرد: بازی با راه‌آهن را دیدم. پرسپولیس واقعا بدشانس بود. موقعیت‌های زیادی داشتند و سرتر بودند ولی نتیجه دلخواه نبود. تماشاگر هم از کوره در می‌رود. آنها را درک می‌کنم ولی باید بتوانیم خودمان را کنترل کنیم. وقتی روی اشتباه فردی می‌بازیم نباید به یک نفر حمله شود. من 8 سال برای پرسپولیس بازی کردم و جان کندم و اگر حرف من تاثیری داشته باشد از بزرگان پرسپولیس و هواداران تقاضا می‌کنم برای این بازی به ورزشگاه بروند و تیم را تا آخرین لحظه تشویق کنند. یکی از خاطراتی که از دوران بازی هنوز من را سر ذوق می‌آورد، همان شعاری بود که می‌گفتند؛ «پرسپولیس اول بشی، آخر بشی دوستت داریم». ما هواداران از ناراحتی هر چه بگوییم آخرش که نمی‌توانیم از پرسپولیس دست بکشیم. پرسپولیس دستش بسته است و ما نباید به امان خدا رهایش کنیم و آن را دست بسته جلوی تیم عربستانی بیندازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز