خبرگزاری کار ایران

در جلسه صبح امروز صورت گرفت؛

موافقت قاطع هیات‌رئیسه فدراسیون با ماندن کی‌روش/کفاشیان ماموریت گرفت

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار شد و 10 عضو حاضر بطور قاطع با ادامه همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه که از ساعت 10 صبح امروز به ریاست علی کفاشیان و با حضور محمود اسلامیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی، غلامرضا بهروان، الهه عرب‌عامری، شهرام دبیری، فریدون اصفهانیان و حیدر بهاروند، بدون حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر بین حاضرین ، اعضا ضمن تایید عملکرد 4 سال گذشته کارلوس کی روش در تیم ملی،  بر ادامه همکاری این مربی پرتغالی به عنوان سرمربی موافقت کردند. 

در پایان این جلسه علی کفاشیان ماموریت گرفت در جلسه ای با کی روش ضمن انتقال نقطه نظرات هیات رئیسه به وی در مورد شرایط ادامه همکاری با این مربی پرتغالی گفتگو کند.

پیش از این کارلوس کی روش به دلیل برخی اظهار نظرها از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار جدایی توافقی از تیم ملی فوتبال ایران شده بود. وی حتی استعفای مکتوب خود را تسلیم علی کفاشیان کرده بود.

مذاکره دوباره با کی روش در حالی صورت می گیرد که تیم ملی فوتبال کشورمان باید از خرداد ماه جاری در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه شرکت کند.
 

 

کد خبر : ۲۶۴۸۶۵