خبرگزاری کار ایران

لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛

مهرام برنده دیدار دشوار با مشهدی‌ها/ برتری دانشگاه‌آزاد بر گرگانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۸۴

تیم مهرام در حالیکه نیمه نخست را بازنده مقابل مشهدی‌ها به رختکن رفته بود ولی جبران کرد تا بازی را در نهایت با پیروزی پشت بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار از دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسکتبال تیم مهرام‌تهران و ثامن‌مشهد از ساعت 15:30 در سالن بسکتبال تالار مجموعه ورزشی آزادی رودر روی هم صف آرایی کردند که شاگردان مصطفی هاشمی در حالیکه نیمه نخست را بازنده به رختکن رفته بودند در نیمه دوم جبران کردند تا برنده این دیدار لقب بگیرند.

مهرامی‌ها در کوارتر نخست 25 بر 21 قافیه را باختند تا شوکی بزرگ به شاگردان هاشمی وارد شود. البته این اتفاق در کوارتر دوم هم رخ داد و مشهدی‌ها 26 بر 22 برنده به رختکن رفتند تا نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مهرام که در این دیدار برای نخستین بار  از حامد حدادی آسمان‌خراش بسکتبال‌ایران در بازگشت‌ مجددش به این تیم سود می برد نیمه دوم ورق را برگرداند. کوارتر سوم مهرامی‌ها 28 بر 14 بازی را به سود خود رقم زدند تا فاصله عقب افتاده در دو کوارتر قبلی را جبران کنند و در نهایت در کوارتر پایانی نتیجه 32 بر 21 روی تابلو هک شد که حکم به برتری 103 بر 86 شاگردان هاشمی و مدافع عنوان قهرمانی می‌داد.

برنامه سایر دیدارهای هفته نخست دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسکتبال به این شرح است:

دوشنبه، ۱۷ فروردین ۹۴

پتروشیمی ماهشهر 51- پتروشیمی بندرامام 91

پالایش نفت آبادان 93 - پمینا اصفهان 87

شهرداری گرگان 62-  دانشگاه آزاد 74

جدول رده‌بندی لیگ‌حرفه‌ای با نتیج امروز به این شرح است:

1- دانشگاه آزاد با 17 امتیاز

2- پتروشیمی بندر امام با 17 امتیاز

3- مهرام تهران با 16 امتیاز

4- شهرداری گرگان با 14 امتیاز

5- پمینا اصفهان با 12 امتیاز

6- پتروشیمی ماهشهر  با 12 امتیاز

7- پالایش نفت آبادان  با 12 امتیاز

8- ثامن مشهد با 11 امتیاز

9- هفت الماس  با 9 امتیاز

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز