خبرگزاری کار ایران

فشار زیادی را تحمل می کنیم؛

افشارزاده: رفتار بیک‌زاده حرفه‌ای نیست/ او هر جایی دلش می‌خواهد برود

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۶۶

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه رفتار بیک‌زاده حرفه‌ای نیست و او نباید به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از حضور در تمرینات سرباز می‌زد، گفت: آماده‌ایم رضایت‌نامه بیک‌زاده را صادر کنیم تا به هر تیمی که می‌خواهد برود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره غیبت هاشم بیک‌زاده در تمرینات استقلال که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش صورت‌گرفته، اظهار داشت: باشگاه استقلال شاید تاکنون در پرداخت‌های خود تاخیر داشته اما به تعهداتش در حد توان عمل کرده و اگر بیک‌زاده تصور می‌کند ما به تعهدات‌مان عمل نمی‌کنیم، او می‌تواند هر جایی که می‌خواهد برود.

وی تاکید کرد: شرکت‌نکردن در تمرینات کار درستی نبوده و نمی‌تواند برای یک بازیکن حرفه‌ای رفتاری سنجیده تلقی شود. او نباید فراموش کند که سایر بازیکنان هم کم و بیش شرایطی مشابه او دارند و این دلیل نمی‌شود که به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها بازیکن بخواهد از حضور در تمرینات سرپیچی کند.

افشارزاده تاکید کرد: باشگاه‌استقلال تعهده کرده و به تعهداتش هم عمل می‌کند؛ این دلیل نمی‌شود بازیکن بخواهد به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها بی‌انضباطی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه برای حل مشکلات‌مالی در سال جدید رایزنی‌های لازم را انجام داده یا خیر؟ گفت: با نماینده اسپانسر رایزنی‌ها و مذاکراتی را انجام دادیم و ان‌شاالله بزودی مشکلات مالی حل می‌شود و معوقات بازیکنان هم بزودی پرداخت می‌شود.

مدیر عامل باشگاه‌استقلال در پایان تصریح کرد: تلاش مجموعه مدیریت باشگاه ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه برای کادر فنی و بازیکنان است و با وجود تمامی فشارهایی که وجود دارد تاکنون اجازه ندادیم تا مشکلات به روند حرکتی تیم لطمه بزند و امیدوارم بازیکنان استقلال هم شرایط را درک کنند و با برخی رفتارهای نسنجیده تیم را دچار حاشیه نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز